پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری امام جمعه گیلانغرب

حوزه/ امام جمعه گیلانغرب با اشاره به اینکه اقدامات پیشگیری و کنترل ویروس منحوس، تا به حال امیدبخش بوده، گفت: جانفشانی مدافعان سلامت و ورود گروه های جهادی در کنار سایر نیروهای خدوم به مبتلایان کرونا، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه اقدامات پیشگیری و کنترل ویروس منحوس، تا به حال امیدبخش بوده، گفت: جانفشانی مدافعان سلامت و ورود گروه های جهادی در کنار سایر نیروهای خدوم به مبتلایان کرونا، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

امام جمعه گیلانغرب بیان کرد: بسیجیان و نیروهای ارزشی و نیروهای مسلح و گروه های جهادی اعم از خواهر و برادر همچون دوران دفاع مقدس، شبها با بیداری خود، ماسک موردنیاز شبکه سلامت و مردم را تأمین می کنند.

حجت الاسلام خاص امیری اظهار کرد: برخی سلبریتی ها و براندازها تا پاسی از شب با جولان در فضای مجازی و رصد اخبار نادرست و قرار دادن در شبکه های مجازی، خوراک رسانه های ضدانقلاب را تأمین می کنند.

وی در ادامه با اشاره به دروغ و سیاهنمایی رسانه سعودی علیه ایران مبنی بر اینکه خیابان‌های ایران مملو از جنازه است!، گفت: این اقدامات ضدایرانی با هدف بحرانی نشان دادن وضعیت «فوت شدگان کرونا» در کشور است.

امام جمعه گیلانغرب خاطرنشان کرد: همت و وفاداری گروه های جهادی به انقلاب اسلامی، خار چشم دشمنان و حرکات امیدوار کننده برخی سلبریتی ها، ضد انقلاب خارج نشین را به طمع انداخته است.

وی با بیان این که گروه های جهادی فضای حقیقی را ضدعفونی می کنند، ادامه داد: برخی سلبریتی ها و براندازها، فضای مجازی را مسموم و امنیت روانی جامعه و خانواده ها را مورد هجوم قرار می دهند.

حجت الاسلام خاص امیری خاطرنشان کرد: آنچه که ضعف مدیریت دولتی را در موارد مختلف از جمله بحران ها، جبران می کند و در لحظه های نیاز به داد نظام اسلامی و مردم می رسد، همت و غیرت انقلابی گروه های جهادی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha