پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ضد عفونی ناوگان حمل و نقل عمومی توسط طلاب و روحانیون اهوازی

حوزه/ حجت‌الاسلام ذوالفقاری با اشاره به اجرای عملیات مشترک حلقات صالحین خوزستان در مقابله با کروناویروس، گفت: نیروهای جوان بسیجی با استفاده از وسایل اولیه‌ای همچون گلاب‌پاش و ابتکار عمل در تولید تجهیزات دست‌ساز، اقدام به ضدعفونی مناطق اهواز و سایر شهرستان‌ها کردند.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری، مسئول شجره طیبه و معاون تعلیم و تربیت سپاه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به عملیات مشترک حلقات صالحین استان خوزستان، اظهار داشت: پس از انتشار ویروس نحس کرونا در استان خوزستان، با درخواستی از بسیج دانشگاه علوم پزشکی به‌ منظور ضدعفونی کردن محلات و مجامع عمومی، مواجه شدیم که در پی اجرایی کردن آن درخواست، فراخوان اعلام همکاری مساجد، حسینیه‌ها و محلاتی که در اطراف حوزه استحفاظی پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد بود صادر کردیم.

وی افزود: بحمدالله فراخوان سازمان تعلیم و تربیت سپاه خوزستان با استقبال بسیار گسترده پایگاه‌های بسیج و مساجد فعال، در شهرستان‌های مختلف استان مواجه شد و بدین ترتیب تعداد زیادی از حلقات صالحین پای کار آمدند.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری با اشاره به اقدامات جهادی مساجد و حلقات صالحین در طرح ضدعفونی کوچه به کوچه مناطق اهواز و سایر شهرستان‌ها، گفت: نیروهای جوان بسیجی از آنجایی‌ که تجهیزات مخصوص سم‌پاشی نداشتند، با استفاده از وسایل اولیه‌ای همچون گلاب‌پاش و یا با ابتکار عمل‌هایی همچون نصب مخزن‌های ۳۰۰ لیتری و پمپ آب بر روی ماشین وانت‌، اقدام به ضدعفونی مناطق کردند.

مسئول شجره طیبه صالحین خوزستان در پایان تصریح کرد: امیدواریم با استعانت از خداوند متعال بتوانیم خدمات دیگر و شایسته‌تری را به مردم عزیزمان در شهرهای استان خوزستان انجام دهیم و به‌ زودی نیز از این ویروسی که زندگی عادی مردم را با مشکل مواجه کرده، رهایی پیدا کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha