شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عباس گلرو - مجلس سمنان

حوزه/ منتخب مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ضمن اعلام حمایت از قرارگاه مردمی مبارزه با بیماری کرونا، همکاری مردم و نهادهای اجرایی برای ریشه کنی این بیماری را ضروری دانست۔

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، عباس گلرو، منتخب مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با ارسال نامه ای به حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، رئیس شورای مرکزی قرارگاه مردمی یحیی بن موسی الکاظم(ع)، ضمن اعلام حمایت از قرارگاه مردمی مبارزه با بیماری کرونا، همکاری مردم و نهادهای اجرایی برای ریشه کنی این بیماری را ضروری دانست۔

متن نامه منتخب مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محمد حسن رستمیان

رئیس محترم شورای مرکزی قرارگاه مردمی یحیی بن موسی الکاظم(ع)

با سلام و احترام

ایجاد قرارگاه مردمی مبارزه با بیماری کرونا با هدف استفاده از همه ظرفیت‌ها و توانمندی ها برای پیشگیری و مقابله با این بیماری، در تعامل و همکاری با مسئولین دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی و حل مسائل و مشکلات مردم از جمله مدیریت فضای روانی جامعه و تامین و توزیع نیازمندی های بهداشتی و درمانی آن، اقدامی بسیار شایسته و تاثیرگذار و یک ضرورت جدی برای شرایط فعلی است.

اینجانب که به علت مأموریت اداری فعلاً توفیق عضویت در آن جمع را نداشته و از مشارکت مستقیم در انجام این امر ارزشمند محروم هستم؛ حمایت کامل خود را از این حرکت مردمی اعلام می‌دارم و برادر ارجمند جناب آقای مهدی خراسانیان را به عنوان نماینده تام الاختیار خود در آن قرارگاه معرفی می نمایم. همچنین آمادگی دارم بر اساس تصمیمات قرارگاه، با استفاده از ظرفیت های داخلی و خارجی، تامین برخی از نیازمندی‌ها را مورد پیگیری قرار دهم.

امید است با بکارگیری همه امکانات و منابع؛ همکاری همه مدیران محترم حوزه انتخابیه؛ حمایت خیرین، فعالان اجتماعی و اقشار مختلف از این حرکت مردمی و مهمتر از همه تبعیت همگانی از توصیه های بهداشتی، به زودی شاهد ریشه‌کن شدن این بیماری باشیم.

عباس گلرو

منتخب مردم شریف شهرستان‌های سمنان مهدی‌شهر و سرخه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha