شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سبد کالا

حوزه/ حوزه علمیه کردستان بیش از ۱۰۰۰ سبد کالا در بین خانواده های بی بضاعت کردستان توزیع کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا در این روزها سبب شده است که منبع درآمد بسیاری از خانواده ها از بین برود، از این رو این حوزه در راستای رسالت دینی و انسانی خود به فکر برداشتن بخشی از این بار مالی از دوش خانواده های مستضعف کردستانی برآمده است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان افزود: بدین منظور با برخی از ادارات و سازمانها و نیز افراد خیّر در استان کردستان رایزنی هایی برای تأمین این اقلام ضروری در این مدت داشته ایم.

وی بیان داشت: خوشبختانه خیرین کردستان و نیز برخی از ادارات در انجام این مأموریت و کار خیر ما را یاری کردند که در این جا از این بزرگواران به نمایندگی از  مردم استان تقدیر می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان با بیان این که در روزهای اخیر بیش از ۱۰۰۰ سبد کالا شامل برنج، روغن، قند و شکر و ... در حوزه علمیه به صورت کاملا بهداشتی بسته بندی شد، ادامه داد: این بسته ها با رعایت نکات کاملا بهداشتی و نیز شناسایی خانواده های کم بضاعت و مستمند در بین مردم شهرستان های سنندج، کامیاران، قروه و بیجار توزیع شد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: یکی از برنامه‌های اصلی حوزه علمیه کردستان تلاش برای حمایت های اقتصادی، فرهنگی و ... از مردم این استان است و انجام این امور خیرخواهانه را جزء وظایف لاینفک خود می داند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha