پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه کرج

حوزه/ امام‌ جمعه کرج با تأکید بر برخورد قاطع با محتکران اقلام بهداشتی و دارویی، عنوان کرد: محتکران و اخلالگران نظام سلامت با جان مردم بازی می‌کنند و باید با یک تندی و قوه بیشتری با آنان برخورد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، علی‌اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرج با حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در این دیدار پس از دریافت گزارش اقدامات انجام‌شده در استان برای مقابله با احتکار و گران‌فروشی اقلام بهداشتی و دارویی بر توزیع نظام‌مند کالاها تأکید کرد.

وی با تأکید بر استفاده از شبکه توزیع مردمی برای پخش کالاهای بهداشتی، افزود: می‌توان برای توزیع نظام‌مند اقلام بهداشتی در استان از مساجد محلات طی برنامه‌ای زمان‌بندی‌شده و با نظارت دستگاه‌های ذی‌ربط استفاده کرد.

امام‌جمعه کرج با تأکید بر برخورد قاطع با محتکران اقلام بهداشتی و دارویی، عنوان کرد: محتکران و اخلالگران نظام سلامت با جان مردم بازی می‌کنند، از این رو باید با یک تندی و قوه بیشتری با آنان برخورد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با اشاره به نزدیکی ایام عید نوروز، بر تنظیم بازار شب عید تأکید کرد و گفت: از وزارت صمت به خصوص این مطالبه را داریم که به مسأله میوه و مایحتاج شب عید مردم با یک توجه و دقت خاص رسیدگی کند تا مردم و اقشار آسیب‌پذیر جامعه که به خاطر پایین بودن درآمدها در ایام شیوع بیماری کرونا دچار مشکلات معیشتی شده‌اند، آسیب نبینند.

وی در ادامه افزود: برای تنظیم بازار میوه و سایر اقلام مورد احتیاج شب عید مردم، دولت می‌تواند بخشی از یارانه خود را در این قسمت هزینه کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در پایان از دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی استان که در این روزها برای مقابله با احتکار و گران‌فروشی اقلام بهداشتی و دارویی تلاش می‌کنند، تقدیر به عمل آورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha