شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پیام تسلیت آیت الله اعرافی

حوزه/فارس و شیراز مهد تاریخی حوزه های علمیه و خواستگاه دانشوران و شاعران و هنرمندان و یکی از پایگاه های مهم انقلاب اسلامی بوده است و اکنون نیز از منزلت والایی برخوردار است، بی گمان دربرابر آزمون کرونایی نیز رعایت و مراقبت و همکاری خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن پیام آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه به حوزه علمیه فارس به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فارس و شیراز مهد تاریخی حوزه های علمیه و خواستگاه دانشوران و شاعران و هنرمندان و یکی از پایگاه های مهم انقلاب اسلامی بوده است و اکنون نیز از منزلت والایی برخوردار است،  بی گمان دربرابر آزمون کرونایی نیز رعایت و مراقبت و همکاری خواهند کرد،  دراین شرائط وظیفه حوزه های علمیه و روحانیت معظم مانند همیشه آن است درکنار مردم شریف، ملجاء معنوی آنان باشند ودرهمه صحنه ها یار مهربان و امدادگر فداکار و همراه غمخوار مردم و بیماران و نیازمندان باشند .
خدارا شکر که اکنون در سراسر کشور طلاب جهادی، در کنار پرستاران و پزشکان و کادر بیمارستان ها و مسئولان محترم و نیروهای مردمی و بسیجی و مسلح ، فداکارانه حضور دارند و خواهند داشت و برسرپیمان خود با خدا و امام عصر عج و مردم خواهند ایستاد.
بفضل الهی در استان فارس و شهر سرافراز شیراز هم شاهد این حضور انقلابی و پرشکوه طلاب عزیز جهادی در صحنه امداد هستیم .
صمیمانه از همه شما طلاب عزیز و جوانان پرشور و انقلابی و مدیران حوزوی تقدیر و تشکر می کنم و سلامت و عزت و پیروزی شما و میهن اسلامی را از خداوند منان خواهانم و دعاگو هستم.
حفظکم الله و رعاکم و جعلکم فی درعه الحصینه بفضله و منه.
علی رضا اعرافی
 مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha