جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شریف ابراهیمی - سمنان

حوزه/ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با بیان اینکه سلامتی مردم در اولویت دستگاه قضایی است، گفت: با محتکران و کسانی که اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده مردم را احتکار می‌کنند با جدیت و به سرعت برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان سمنان، شریف ابراهیمی، با بیان اینکه سلامتی مردم در اولویت دستگاه قضایی است، اظهار داشت: با محتکران و کسانی که اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده مردم را احتکار می‌کنند با جدیت و به سرعت برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان تصریح کرد: چند مورد پرونده تخلف و احتکار در استان در درست جمع آوری بوده و به سرعت نسبت به دستگیری و تشکیل پرونده اقدام خواهد شد.

وی افزود: از مردم درخواست می‌شود تا به توصیه‌های بهداشتی مسئولین توجه کنند و ضمن خوددداری از مسافرت‌ها در خانه‌های خود بمانند.

ابراهیمی با بیان اینکه به دستور معاون اول قوه قضائیه از امروز رجوع به دادگاه‌ها و دادسراها ممنوع است، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند موارد مورد رجوع خود را از طریق سامانه عدل ایران و دفاتر خدمات قضایی الکترونیکی و شماره‌های فکس دادگاه‌های استان پیگیری کنند.

وی گفت: اولویت دستگاه قضایی پیگیری و تامین سلامت مردم بوده و با دوره گردها، فروشگاه ها، مراکز خرید و مراکزی که با مردم در ارتباط هستند و موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان، با بیان اینکه نیاز است مردم به توصیه‌های بهداشتی بیش از پیش توجه کنند تصریح کرد: از هرگونه ممانعت افراد با درمان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برخورد می‌شود، زیرا بیماری یک فرد می‌تواند سبب بیمار شدن بسیاری از افراد دیگر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha