دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طلبه

حوزه/ در حال حاضر عده کثیری از طلاب حوزه های علمیه خواهران در بخش هایی شامل تولید ماسک، دستکش یکبار مصرف و لباس مورد استفاده در مراکز درمانی، امداد رسانی به کادر پزشکی در مراکز درمانی، سرکشی به خانواده بیمارانی که به دلیل ابتلا به کرونا که در بیمارستان بستری هستند، تهیه سبد مواد غذایی برای خوانواده هایی که سرپرست آنها به دلیل ابتلا به کرونا فوت شده اند و... مشغول خدمت رسانی شبانه روزی به هموطنان عزیز هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ماندانا جلالی، مدیرکل امور تبلیغ حوزه های علمیه خواهران با اشاره تلاش بانوان طلبه و مبلغ در قالب گروه های جهادی برای مقابله با ویروس کرونا گفت: همزمان با اعلام رسمی خبر شیوع کرونا در کشور جمع کثیری از طلاب و اساتید حوزه های علمیه خواهران با تشکیل گروه های جهادی در کنار سایر نیروهای امدادی به مقابله با انتشار ویروس کرونا پرداخته اند.

مدیرکل امور تبلیغ حوزه های علمیه خواهران خدمات ارائه شده توسط بانوان طلبه و مبلّغ را متنوع دانست و ادامه داد: در حال حاضر عده کثیری از طلاب حوزه های علمیه خواهران در بخش هایی شامل تولید ماسک، دستکش یکبار مصرف و لباس مورد استفاده در مراکز درمانی، امداد رسانی به کادر پزشکی در مراکز درمانی، سرکشی به خانواده بیمارانی که به دلیل ابتلا به کرونا که در بیمارستان بستری هستند، تهیه سبد مواد غذایی برای خوانواده هایی که سرپرست آنها به دلیل ابتلا به کرونا فوت شده اند و... مشغول خدمت رسانی شبانه روزی به هموطنان عزیز هستند.

جلالی با بیان اینکه فعالیت در عرصه فضای مجازی، بخش مهم دیگری از فعالیت بانوان طلبه برای مقابله با کرونا است افزود: جمعی از بانوان طلبه و مبلغ با هدف ترویج آرامش روانی در سطح جامعه از ابتدای اعلام رسمی خبر شیوع بیماری با تولیدات متنوع نظیر عکس نوشت و کلیپ در راستای کمک به کادر درمانی وارد عمل شدند و تولیدات خود را با موضوعات مختلف مانند تقدیر از تلاش پزشکان و پرستاران، دعوت به آرامش و دوری از اضطراب، عمل به توصیه های بهداشتی و درمانی، دعوت به دعا برای سلامتی بیماران و آرامش معنوی با تکیه بر دعای هفتم صحیفه سجادیه در فضای مجازی منتشر نموده اند.

وی در پایان آرزوی سلامتی مردم بزرگ ایران خاطرنشان کرد: طلاب خواهر و برادر در مقاطع مختلف و در حوادث گوناگون علاوه بر همراهی و همدلی با اقشار مختلف خدمتگزار ملت ایران بوده اند و این بار نیز همچون همیشه خدمات خود به جامعه را تا پایان قطعی شیوع بیماری ادامه خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha