جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه رامیان

حوزه/ امام جمعه رامیان از فعالیت های فداکارانه مسئولان، پرسنل بیمارستان ها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، کارگران شهرداری و جوانان غیور کشور به ویژه شهرستان رامیان برای ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام طاهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گرگان، با اظهار تأسف نسبت به ابتلاء بسیاری از هموطنان عزیز به بیماری کرونا از درگاه خداوند متعال برای بیماران سلامتی و عافیت و برای درگذشتگان رحمت و غفران الهی را خواستار شد.

وی مردم را به توکل و توسل به خداوند و اهل بیت(ع)، قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه و زیارت عاشورا توصیه کرد و گفت: با عنایت حق و توجه ائمه معصومین(ع) و رعایت نکات بهداشتی به زودی مشکلات حل شده و درهای رحمت واسعه الهی در این ماه پربرکت گشوده خواهد شد.

امام جمعه رامیان شیوع بیماری کرونا را آزمایش الهی دانست و افزود: خداوند بار دیگر با امتحانی بزرگ، جوهره ایمانی و انسانی ملت سرافراز ایران را به رخ دنیا کشید تا به همگان نشان دهد در شرایط دشوار، روحیه نوع دوستی و ایثار مردم و مسئولان جمهوری اسلامی همچون دوران فراموش نشدنی دفاع مقدس، نویدبخش یک پیروزی و افتخار دیگر در تاریخ این کشور خواهد بود.

حجت الاسلام طاهری از فعالیت های فداکارانه مسئولان، پرسنل بیمارستان ها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، کارگران شهرداری و جوانان غیور کشور به ویژه شهرستان رامیان برای ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با عنایات الهی، ادعیه زاکیه حضرت ولی عصر(عج)، دعای پاکان و مقربان درگاه حق و با فداکاری، ایثار و جهاد گسترده همگان به ویژه پزشکان، پرستاران و مسئولان محترم و با همراهی جوانان عزیز، ملت ایران بر موج کرونا و همه مشکلات فائق آمده و قله های بلند پیروزی را فتح کند.

وی با اشاره به اقدامات مهم شهردار رامیان جهت تهیه ماسک که با همکاری طلاب مدرسه علمیه سعدیه خواهران این شهرستان انجام گرفت، بیان کرد: این کار خداپسندانه با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و یاری رسانی به همشهریان عزیز صورت گرفته تا زمینه کاهش این ویروس فراهم شده و مردم به آرامش دست یابند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha