جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نوروز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران سعدیه رامیان با اشاره به شعار "در خانه می مانیم"، اضافه کرد: تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی برای بهره گیری از معنویت و ایجاد فضای معنوی و آرامش بخش در خانه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شمسی طاهری با اشاره به وضع کنونی کشور و ابتلاء عده ای از هموطنان به بیماری کرونا، با ابراز همدردی با خانواده های داغدار، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و برای درگذشتگان رحمت واسعه و غفران الهی و برای بیماران شفای عاجل را خواستار شد.

وی با استناد به آیه قرآن «ان مع العسر یسرا»، بیان کرد: هر سختی، آسانی و گشایشی به همراه دارد و این روزهای تلخ با عنایات و الطاف حضرت حق و توجه ائمه اطهار(علیهم السلام) نیز سپری شده و آرامش به جامعه برمی گردد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران سعدیه رامیان، شیوع بیماری کرونا را از حکمت های الهی دانست و افزود: این حوادث و اتفاقات از حکمت های خداوند و وسیله ای برای امتحان ایمان، سنجش میزان صبر در برابر سختی ها و یاری رسانی به یکدیگر در مشکلات است.

طاهری با اشاره به فرا رسیدن سال نو و برای مقابله با بیماری کرونا و پیشگیری از شیوع آن، درخواست کرد تا دیدارها به بعد از شکست ویروس کرونا موکول شود.

وی به منظور قطع زنجیره شیوع بیماری، توصیه کرد: مردم از تجمع در اماکن عمومی، فروشگاه ها و تفرجگاه ها پرهیز کرده و از مسافرت در ایام تعطیلات نوروزی خودداری کنند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران سعدیه رامیان با اشاره به شعار "در خانه می مانیم"، اضافه کرد: تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی برای بهره گیری از معنویت و ایجاد فضای معنوی و آرامش بخش در خانه است.

طاهری، از فعالیت های مسئولان، جامعه پزشکی، پرستاران، شهرداری ها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای انتظامی و جهادی که در خط مقدم مبارزه با این بیماری جلوه های نوع دوستی، همدلی و همیاری را در جامعه به منصه ظهور کشاندند، تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن قدردانی از فعالیت های جهادی شهردار محترم در عرصه های مورد نیاز در مقابله ملی با کرونا که با مشارکت طلاب مدرسه علمیه سعدیه خواهران این شهرستان انجام گرفت، بیان کرد: طلاب از تمام توان برای شکست این ویروس منحوس بهره گرفته و با دوخت ماسک و توزیع آن بین همشهریان، گامی دیگر در عرصه خدمت رسانی و ایجاد آرامش در شهر برداشتند.

استاد حوزه با توجه به فرا رسیدن سال نو و وضعیت اقتصادی و بهداشتی، مبلغی را در قالب طرح معیشتی به طلاب، مبلغان و دانش آموختگان اختصاص داد.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha