شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خواهران جهادگر

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از انجام ۳۵۳ فعالیت تبلیغی بهداشتی بانوان طلبه استان برای مقابله و ریشه کنی ویروس کرونا خبر داد.

سمیه عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به شیوع ویروس کرونا، گفت: ۳۲۰ نفر از طلاب حوزه علمیه خواهران لرستان همگام با سایر نیروهای بسیجی و جهادی به فعالیت های تبلیغی و بهداشتی می پردازند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه بانوان طلبه در راستای تأمین اقلام بهداشتی مقابله با ویروس کرونا نیز تلاش خود را بکار گرفته اند، خاطر نشان کرد: تهیه و توزیع بیش از ۲ هزار ماسک، توزیع ۲۵۰ بطری الکل بهداشتی، توزیع دستکش و همچنین ضدعفونی برخی اماکن و عیادت از بیماران از دیگر اقدامات طلاب حوزه علمیه خواهران لرستان برای مقابله با ویروس کرونا است.

عزیزی در پایان با اشاره به اینکه طلاب حوزه علمیه خواهران استان لرستان فعالیت های تبلیغی بهداشتی و معنوی خود را در فضای مجازی نیز به مردم استان ارائه می کنند، گفت: ختم مجازی قرآن کریم و قرائت ادعیه، ارسال پیامک با مضامین بهداشتی و معنوی برای مقابله با ویروس کرونا، ایجاد مطالب مفید بهداشتی و امیدبخش برای مقابله مردم و همچنین توزیع بروشورهای حاوی اطلاعات بهداشتی از دیگر فعالیت های بانوان طلبه برای مقابله با ویروس کرونا است.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha