جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مهدی کلانترزاده

حوزه/ مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: در بهمن‌ماه بیش از ۱۳ هزار تماس با این سامانه برقرار شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، مهدی کلانترزاده با اشاره به آمار تماس‌های برقرارشده و درخواست‌های مردم از سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در بهمن‌ماه ۹۸ اظهار کرد: در بهمن‌ماه بیش از ۱۳ هزار تماس با این سامانه برقرار شده که بیشترین گروه موضوعات درخواست‌های مردمی در خصوص اطلاع‌رسانی و راهنمایی، فضای سبز، جمع‌آوری خاک و نخاله، آسفالت، سدمعبر، ساخت و ساز، ترافیک و نظافت شهری بوده است.

وی بیشترین موضوعات مد نظر مردم در تماس با این سامانه را استقرار باکس جمع‌آوری خاک و نخاله، وجود خاک و نخاله غیرمجاز، سدمعبر اصناف، برخورد سیم برق با درخت و هرس درختان عنوان کرد و افزود: طبق ارزیابی صورت گرفته، تماس های مرتبط با لکه‌گیری آسفالت چاله‌های معابر شهر نسبت به دی‌ماه بیش از ۷۵ درصد کاهش داشته و در خصوص تخلفات ساخت و ساز نیز تماس ها افزایش بیش از ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم اضافه کرد: در حوزه سازمان‌ها نیز بیشترین موضوع در خصوص سازمان مدیریت پسماند استقرار باکس خاک و نخاله، سازمان پارک‌ها برخورد سیم برق با درخت، سازمان زیباسازی درخواست پلاک شهرداری، سازمان ترافیک درخواست نصب پل عابرپیاده، سازمان اتوبوسرانی انتظار بیش از حد در ایستگاه، سازمان تاکسیرانی پیشنهاد و انتقاد در خصوص تاکسی‌ها بوده است.

کلانترزاده بیان کرد: براساس ارزیابی صورت گرفته از پاسخگویی مناطق، منطقه هشت بیشترین رضایتمندی را در بهمن‌ماه کسب کرده و پس از آن منطقه چهار، سه، دو، هفت، یک، شش و پنج بیشترین میزان رضایتمندی در پاسخگویی را داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه سازمان‌ها نیز سازمان‌های آتش‌نشانی، پارک‌ها، آرامستان‌ها، تاکسیرانی و حمل و نقل و ترافیک بیشترین درصد رضایتمندی از پاسخ‌ها را کسب کرده‌اند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ تماس در بهمن‌ماه در خصوص اطلاع‌رسانی با این سامانه برقرار شده است، افزود: بیشترین تماس‌ها و درخواست‌ها در این بخش به منطقه سه اختصاص داشته است.

کلانترزاده گفت: منطقه یک بیشترین تماس مردم در خصوص برخورد سیم برق با درخت، در منطقه دو بیشترین موضوع رفع سد معبر دست‌فروشان و فروشندگان دوره‌گرد، در منطقه سه هرس درختان، در منطقه چهار آسفالت محل حفاری سازمان‌ها، در منطقه پنج ساخت و ساز بدون مجوز، در منطقه ۶ رفع سد معبر دست‌فروشان و فروشندگان دوره‌گرد، در منطقه هفت سدمعبر اصناف و در منطقه هشت هم رفع سد معبر دست‌فروشان و فروشندگان دوره‌گرد بوده است.

شهرنیوز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha