جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه با دامن زدن به اختلافات مذهبی، ساز دشمن را کوک نکنید، گفت: جبهه استکبار و صهیونیسم بین الملل با حمایت دلارهای نفتی، به دنبال «ایران هراسی» و در بحران شیوع «ویروس کرونا»، فرصتی برای «پروژه قم هراسی» هم به آن اضافه شد و سخنان مولوی عبدالحمید آن را تکمیل کرد.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه کسانی که امروز ساز تفرقه مذهبی را کوک می کنند، به فرهنگ تقریب مذاهب لطمه می زنند، اظهار داشت: دشمنان مسلمین در همه اعصار از سخنان بی پایه و اساس برخی ساده لوحان، نهایت استفاده را برای اهداف استعماری خود در کشورهای اسلامی برده اند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه ادامه داد: باید سخنان حکیمانه امامین انقلاب را در خصوص وحدت مسلمین در برابر دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی، سرلوحه اظهارنظرها و موضع گیری های خود قرار دهیم.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه بیان کرد: ماهیت گردانندگان شبکه های ماهواره ای وهابیت در آمریکا و شیعه لندنی بر کسی پوشیده نیست، لکن تکرار آن سخنان تفرقه افکن از زبان کسی که مردم سرزمینش همیشه در معرض تهاجم باندهای تروریستی تحت حمایت دشمنان اسلام هستند، جای تعجب دارد.

وی تصریح کرد: چرا برخی چشم خود را بر روی جنایات گروهک های تروریستی امثال «جیش الظلم» بسته اند که هنوز آثار قتل و غارت او بر جبین «سیستان مظلوم» دلها را می آزارد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه با بیان اینکه دامن زدن به اختلافات مذهبی آرزوی دشمنان اسلام است، ادامه داد: امروز مولوی عبدالحمید در کسوت لباس اهل علم، ماموریت نیمه کاره وهابیت را در طعنه زدن به مکتب اهل بیت(ع) تکمیل کرد. با پاشیدن بذر اختلاف و تفرقه افکنی، همراه با مظلوم نمایی و گرفتن ژست اپوزیسیون، نمی توان بنام دفاع از مذهب، افکار عمومی را فریب داد.

وی ادامه داد: حضور چند هزار طلبه‌ی غیرایرانی در مدارس تحت اشراف شما در زاهدان که در حال تحصیل هستند، آیا اینها عامل تفرقه نیستند؟!، که وجود طلاب اهل سنت در مراکز آموزشی المصطفی را مغایر با سیاست تقریب مذاهب اسلامی شمرده ‌اید.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه اظهار کرد: جبهه استکبار و صهیونیسم بین الملل با حمایت دلارهای نفتی، به دنبال «ایران هراسی» و در بحران شیوع «ویروس کرونا»، فرصتی برای «پروژه قم هراسی» هم به آن اضافه شد و سخنان مولوی عبدالحمید آن را تکمیل کرد.

حجت الاسلام ادامه داد: عصبانیت مولوی عبدالحمید از سیاست «تقریب مذاهب» در برنامه ‌های آموزشی جامعه المصطفی، مبتنی بر فقه و کلام اهل سنت با رویکرد تقریبی و اعتدالی و در مقابل سیاست تکفیری و افراطی، حکایت از آن دارد که نقشه های دشمنان اسلام را به بن بست کشانده است.

وی ادامه داد: با توجه به تلویح حکیمانه رهبر معظم انقلاب بر وجود قرائنی مبنی بر احتمال جنگ بیولوژیکی «ویروس کرونا» و همچنین اظهارات کارشناسان متخصص داخلی و دیگر کشورها بر وجود تولید آزمایشگاهی این ویروس، جناب مولوی عبدالحمید به گونه ای سخن می گوید که گویی ایران و آن هم، جامعه المصطفی است که این «ویروس منحوس» را تولید و انتشار داده است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه در پایان اظهار کرد: جریان های افراطی در شیعه و اهل سنت، این روزها از قرار معلوم کار دو لبه‌ی یک قیچی را برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی(ص) را انجام می دهند که سیاست های تفرقه افکنانه آنها، از اتاق های فکر مشترک در خارج از کشور هدایت می شود.

 انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 1
    احسنت به شیخ سلیمانی! حوزه انقلابی باید در چنین مواقعی نسبت به دسیسه دشمنان که از زبان برخی دوستان غافل، زده می شود، نباید غفلت کند.
  • بنیامین IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 0
    مماشات و رأفت نظام اسلامی و برخورداری از مواهب مکتب حیاتبخش تشییع، مولوی عبدالحمید را بر آن داشته تا بلندگو و سخنگوی شبکه های تفرقه افکن وهابی باشد. جناب مولوی عبدالحمید مگر طلاب چینی اهل سنت در قم با چندین هزار طلبه اهل سنت مدارس تحت نظر شما فرق دارد؟
  • قاسم IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 1
    باتقدیر از جوابیه ارزشمند آقای سلیمانی که پشت پرده سخنان مولوی عبدالحمید را به روشنی بیان نمود
  • امیر IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 0
    شیخ زکزاکی پرورش کدام مکتبه