پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ضدعفونی معابر

حوزه/ مسئول بنیاد خاتم‌الانبیاء(ع) شیراز گفت: یکی از کارهای خوبی که جوانان انقلابی به صورت جهادی برای مقابله با ویروس کرونا انجام می دهند خدمت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، عصر امروز در جمع طلاب جهادی که به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مشغول آماده سازی مواد و وسایل ضدعفونی معابر بودند، اظهار داشت: یکی از نشانه های انسان مؤمن، آبادکردن خانه‌های خداوند(مسجد) است.

وی با بیان اینکه ۲ چیز در سلامت فرد و جامعه تأثیرگذار است، اضافه کرد: اعتقاد به پروردگار و روز قیامت از جمله مواردی است که در سلامت جامعه و فرد تأثیرگذار است.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) فارس به تبیین جامعه سالم پرداخت و عنوان کرد: جامعه سالم، جامعه ای است که از نظر نسبی نظارت در آن قوی باشد و مجازات نیز متناسب با تخلف اجرا شود.

وی به شیوع ویروس کرونا در جهان اشاره کرد و بیان داشت: یکی از کارهای خوبی که جوانان انقلابی به صورت جهادی برای مقابله با ویروس کرونا انجام می دهند خدمت به مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق روایتی از امام صادق(ع) را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: حضرت می فرمایند «۲ ویژگی در میان صفات ها، برجسته ترین است که نخستن آن ایمان به خداوند و مورد دوم خدمت به خلق خداوند است»، از این رو طلاب جهادی با آن نگاهی که باید خانه های خدا(مساجد) را آباد کرد، در بخش سلامت بهداشت فعالیت می کنند.

وی در پایان به بدگویی برخی رسانه های معاند از نظام اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: افراد متحد و دلسوز را باید در همین آزمون ها شناخت، که انسان باکرامت و انسان خودفروخته چه کسانی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha