پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله مرتضوی

حوزه/ آیت الله سیدحسن مرتضوی، عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، در آستانه سال جدید از عموم مردم دعوت کردند تا با توسل و دعا، گرفتاری و بلا را از کشور دور کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، آیت الله سیدحسن مرتضوی از علمای مشهد و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، در آستانه سال جدید و تقارن آن با شهادت باب الحوائج(ع)، از عموم مردم دعوت کرد تا با توسل به ائمه(ع) و یاری جستن از دعا، گرفتاری و بلا را از کشور دور کنند.

متن کامل پیام ایشان در زیر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با توجه به تقارن سال جدید با شهادت جانسوز امام موسی بن جعفر علیهما السلام و بنا بر تاکید ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر حضور عموم مردم در منازل، استفاده و غنیمت شمردن از فرصت معنوی ماه مبارک رجب و شعبان و همچنان عزاداری و توسل به باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر علیهما السلام مورد تاکید و توصیه می باشد.
در پایان از مردم شریف ایران تقاضا می شود در ایام شروع سال جدید از توجه به پیشگاه مقدس و نورانی قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و توسل به باب الحوائج امام موسی بن جعفر علیهما السلام جهت رفع گرفتاری و بلا از کشور و دعا برای مدافعان سلامت و شفای مریضان غفلت نفرمایند.
 

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha