پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
احمد همتی - سمنان

حوزه/ نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: این ایام اگرچه سخت است اما با رعایت نکات بهداشتی و توجه به توصیه مسئولین و البته توجه و توسل به عنایات الهی و ائمه معصومین و امام موسی کاظم (ع)که در روز شهادت آن بزرگوار قرار داریم، با یاری باری تعالی خواهیم توانست از این مسیر دشوار به سلامت گذر نمائیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، احمد همتی، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه، در پیامی فرا رسیدن سال ١٣٩٩ را به تمام ایرانیان و به ویژه مردم استان سمنان تبریک گفته است.

متن پیام تبریک همتی بدین شرح است:

هموطنان عزیز و مردم شریف و بزرگوار شهرستان های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید، آرزومندم که رهاورد سال نو برای شما، شادی، امید، سلامتی و آرامش باشد.

با وجود اینکه سال ١٣٩٨ به سختی و با ناملایمات بسیار طی شد، اما تمام سختی ها نشان داد که تنها راه نجات، امید به آینده ای روشن و تلاش برای نیل به آن است.

اگرچه ماه‌های پایانی سال ٩٨ و در ایام سال جدید نیز کشور ایران و البته بسیاری از کشورهای جهان با بیماری کرونا مواجه شدند و متاسفانه بسیاری از خانواده ها داغدار عزیزانشان هستند، اما به جاست که از این فرصت استفاده کرده و سال جدید را به عوامل موثر در کنترل کرونا از جمله مسئولان پر تلاش،  نهادهای مربوط و به ویژه کادر پزشکی و پیراپزشکی که خاضعانه و بدون منت برای نجات همنوعان جانفشانی می کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از این عزیزان قدردانی ویژه داشته باشم.

مردم شریف استان سمنان، اگرچه نوروز باستانی فرارسیده است، اما شادمانی و دید و بازدید عید در سال ١٣٩٩ پس از ریشه کن شدن کرونا  فرا خواهد رسید ، این ایام اگرچه سخت است اما با رعایت نکات بهداشتی و توجه به توصیه مسئولین و البته توجه  و توسل به عنایات الهی و ائمه معصومین و امام موسی کاظم (ع)که در روز شهادت آن بزرگوار قرار داریم، با یاری باری تعالی خواهیم توانست از این مسیر دشوار به سلامت گذر نمائیم.

آرزومند سلامتی و عزت مردم سرفراز استان کهن سمنان و بهبودی بیماران می باشم و امیدوارم سال جدید آغازی برای پایان سختی ها و ناملایمات باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha