جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خانم امیدی

حوزه/ در پی درگذشت خانم داوودی، معاون حوزه علمیه خواهران کشور و به دلیل وجود شرایط فعلی که امکان برگزاری مراسم ختم وجود ندارد، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان، اقدام به برگزاری ختم مجازی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، در پی درگذشت خانم داوودی معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور و به دلیل وجود شرایط فعلی که امکان برگزاری مراسم ختم وجود ندارد، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان، اقدام به برگزاری ختم مجازی کرده است.

خانم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با تبریک آغاز سال نو و تسلیت به مناسبت درگذشت خانم داوودی، خاطرنشان کرد: جان‌باختگان ویروس کرونا، از چند وجه مظلوم هستند؛ از شیوه‌ ابتلا، از شیوه‌ی درمان و متاسفانه در رحلت، که عدم برگزاری مراسم عمومی دفن و مجلس ترحیم و تسلیت‌گویی به بازماندگان، مظلومیت مضاعفی را ایجاد می کند.

وی افزود: به همین دلیل و برای شادی روح آن مسافر و تسلای خانواده عزادارش، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان، در نظر دارد تا مراسم ختم مجازی را برگزار کند و لذا از همه طلاب و مردم نیز دعوت می کنیم تا در این مراسم مجازی که شامل ختم کامل قرآن، ختم ۱۴ هزار صلوات و ختم ۴۰ زیارت عاشورا است، شرکت کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان، در پایان اظهار کرد: علو درجات و رحمت واسعه الهی را برای این استاد حوزه آرزومندیم و صبر جزیل برای بازماندگان را از خداوند رحیم مسئلت داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    0 1
    وقتی مجازی دیگه اووردن اسم شهر لزومی نداره
    • کاربر IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
      0 0
      به نظر بنده این که کدوم استان زحمت کشیده خوبه که گفته شده