پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ عضو شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران با صدور پیامی درگذشت معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه خانم زهرا راستی عضو شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران درگذشت خانم فریده داودی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الذین امنوا و عملوا الصالحات طوبی لهم و حسن ماب.

فقدان استاد حوزه های علمیه خواهران، بانوی متقی و مخلص « سرکارخانم فریده داوودی»، که سال ها در راه ترویج دین؛ تعلیم و تعلم مکتب ائمه معصومین، سازماندهی و تقویت توان علمی آموزشی طلاب و در مسئولیت هائی همچون معاونت آموزش حوزه های علمیه خواهران و نیز عضویت در هیات امنای جامعه الزهرا و در دفاع از سنگرهای ایدئولوژیک انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام عظمای ولایت مجاهدت و تلاش نموده و منشا خدمات ارزشمند و خیرات و برکات فراوان بودند؛ ثلمه ای برای عموم مومنین و به خصوص جامعه حوزوی کشور است .

اینجانب به نوبه خویش این مصیبت را به محضر حضرت ولی عصر (عج)؛ مقام معظم رهبری؛ علماء و اساتید معزز، مدیر و اعضاء محترم شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران، مدیر محترم و یکایک همکاران مرکز مدیریت و مجموعه حوزه های علمیه خواهران و نیز شاگردان و دوستان و بالاخص همسر گرامی ایشان حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای هاشم پور و فرزندان و سایر بازماندگان آن عزیز سفرکرده، تسلیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

زهرا راستی
عضو شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha