پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تهرانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم با صدور پیامی درگذشت خانم داودی معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران کشور را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین حسین تهرانی مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان قم درپی درگذشت خانم داودی معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

《یَآ أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ، ارْجِعِی إِلَی‏ رَبِّکِ رَاضِیَةً مَّرْضِیَّةً، فَادْخُلِی فِی عِبَادِی، وَادْخُلِی جَنَّتِی‏.

ارتحال برای مومنان، ندای عشق است؛ آغازی بی پایان در محضر معبود، بدون هیچ حائل مادی.
متاسفانه با دلی آکنده از غم اخبار تأثرانگیز در این ایام، شنیدن خبر رحلت خواهری جهادگر، پرتلاش و صالحه، سرکار خانم داوودی، در آستانه شهادت وجود نازنین امام کاظم(علیه السلام) بر اندوه ما افزود.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم، با تأثّری عمیق، درگذشت معاون فداکار و خدوم آموزش حوزه های علمیه خواهران، بانوی فرهیخته، نفس پاک و وارسته، سرکار حاجیه خانم داوودی را به همه جامعه حوزوی خصوصاً مدیر محترم حوزه های علمیه خواهران، معاونین و مدیران و کارکنان محترم مرکز، مدیران محترم استانی و تمامی اساتید و طلاب حوزه های علمیه خواهران و نیز به خانواده‌ معزّز ایشان، به ویژه صدیق ارجمند، استاد بزرگوار، جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای هاشم پور، تسلیت عرض نموده، تعالی و ارتقای درجات این بانوی فاضله را از خدای مهربان آرزو می کند.

یقیناً این ضایعه مولمه، غم فراوانی بر دل های افراد زیادی گذاشت و تنها نظر و لطف حق تبارک و تعالی، آرام‌بخش این دل های داغدار است.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم، به نیابت از سوی همه همکاران، مدیران مدارس، اساتید و طلاب شریف، از خدای بزرگ مسئلت دارد تا روح ایشان، که عمر خود را در مسیر تحصیل خواهران حوزوی سپری نموده است را با ارواح اولیای طاهرینش، به ویژه وجود نازنین حضرت زهرا(علیهاالسلام) محشور فرموده و به همسر و بازماندگان ایشان و همه همکاران حوزوی، صبر و اجر عطا فرماید.

حسین تهرانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha