پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کلانتر زاده

حوزه/ مدیرکل اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از آماده‌باش تمام بخش‌های شهرداری خبر داد و گفت: از دیروز ساعت ۱۷ تا ساعت ۱۴ امروز تعداد ۹۳۸ تماس با سامانه ۱۳۷ ثبت‌شده که ۷۵۷ مورد آن درباره آب‌گرفتگی بوده و توسط همکاران بررسی و اقدامات لازم انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه  مهدی کلانترزاده با اشاره به آماده‌باش شهرداری در ارائه خدمات در شرایط ویژه و بحران‌ها اظهار داشت: سامانه ۱۳۷ شهرداری به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و در شرایط بحرانی شب گذشته نیز پیام‌ها را ثبت و پیگیری کرده است.

وی رسیدگی به درخواست‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷ را در کمترین زمان اعلام کرد و افزود: از دیروز ساعت ۱۷ تا ساعت ۱۴ امروز تعداد ۹۳۸ تماس با سامانه ۱۳۷ ثبت‌شده که ۷۵۷ مورد آن درباره آب‌گرفتگی بوده و توسط همکاران بررسی‌شده است.

مدیرکل اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تعداد پیام‌های مربوط به آب‌گرفتگی شب گذشته را ۸۰۴ مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد پیام تنها ۴۷ مورد در دست اقدام بوده که در اسرع وقت انجام می‌شود.

وی تعداد پیام‌های ارسال‌شده را به تفکیک مناطق موردبررسی قرارداد و گفت: برای منطقه یک ۲۷۲ پیام، منطقه دو ۶۲ پیام، منطقه سه ۲۱۸ پیام، منطقه چهار ۷۹ پیام، منطقه پنج ۱۵۳ پیام، منطقه شش ۹۵ پیام، منطقه هفت ۲۸ پیام و منطقه هشت ۳۱ پیام ثبت‌شده است.

کلانترزاده از آماده‌باش تمام بخش‌های شهرداری خبر داد و تأکید کرد: در شرایط بحرانی ایجادشده و گسترش ویروس کرونا و آب‌گرفتگی و همچنین سیل شب گذشته شهرداری به‌صورت ۲۴ ساعته در کنار مردم بوده و سامانه ۱۳۷ شهرداری قم نیز پاسخگوی مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha