جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مبارزه با کرونا در مناطق محروم

حوزه/ حجت‌الاسلام برهانی گفت: از ابتدای شروع انتشار ویروس کرونا در استان، نیروهای مردمی به‌ویژه طلاب و روحانیون، به‌صورت خودجوش در عرصه مقابله با این ویروس و ضدعفونی مناطق و حوزه استحفاظی خود به‌ویژه نقاط محروم اقدام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام برهانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان اینکه طلاب آتش به اختیار همچنان مشغول خدمت‌رسانی به مردم هویزه هستند، اظهار داشت: از اوایل شروع انتشار ویروس کرونا در استان، نیروهای مردمی، به‌ ویژه طلاب و روحانیون و همچنین هیئات مذهبی، به‌صورت خودجوش در عرصه مقابله با این ویروس و ضدعفونی اقدام کرده‌اند.

وی با اشاره به راه‌اندازی کمیته مردمی مبارزه با کرونا در هویزه، گفت: در راستای هماهنگی بیشتر و تقسیم‌کار بهتر کمیته مردمی مبارزه با کرونا در شهرستان هویزه تشکیل شد و کلیه فعالیت‌های ضدعفونی و پاک‌سازی مناطق آلوده، زیر نظر این کمیته صورت گرفت.

حجت‌الاسلام برهانی افزود: کار جهادی هیئات به‌صورت مستمر در تمام ۲۴ ساعت شبانه‌روز خواهد بود و برخی از آن‌ها علاوه بر گندزدایی در عرصه تهیه بسته‌های غذایی و بهداشتی ویژه خانواده‌های کم درآمد و برخی نیز در عرصه تولید ماسک با همکاری خیرین و بسیج سازندگی سپاه هویزه ورود کرده‌اند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، در پایان گفت: لازم میدانم از اعماق قلبم از هیئات مذهبی و سایر جوانان آتش به اختیار شهرستان هویزه که همیشه تکلیف محور بوده و در تمام عرصه‌هایی که نظام به آن‌ها نیاز داشته حضور پیدا کرده‌اند، تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رسول بوعذار IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    0 0
    درود بر جوانان انقلابی و آتش به اختیار هویزه و تشکر ویژه از جناب حجت الاسلام برهانی که واقعا مرد این روزها هستند... دمشون گرم