چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 892600
۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
یاسین

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف قم گفت: جشنواره قرآنی با محوریت سوره مبارکه «یاسین» و به همت مرکز افق آستان امامزاده علی بن جعفر(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ، سید محمد صالح‌نژاد با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی با محوریت سوره مبارکه «یاسین» در قم اظهار کرد: این جشنواره در رشته‌های حفظ، روان‌خوانی، تفسیر، مفاهیم، خوشنویسی، طراحی و نقاشی یک یا چند آیه از این سوره مبارکه تدارک دیده شده است.

وی افزود: مسابقه بهترین عکس از محافل قرآنی خانوادگی هم بخش ویژه این جشنواره است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۲۸ فروردین ماه سال جاری در نظر گرفته شده است گفت: زمان برگزاری آزمون بخش‌های شفاهی که به صورت مجازی برگزار خواهند شد هم به زودی اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: جوایز نفیسی از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم برای برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره قرآنی یاسین در نظر گرفته شده است.

صالح‌نژاد خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار با شناسه @ quran_alibinjafar در فضای مجازی در ارتباط باشند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان قم تصریح کرد: جشنواره قرآنی یاسین به همت مرکز افق آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha