جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
photo_2020-03-24_01-56-35.jpg

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) تهران از تشکیل قرارگاه جهادی مدافعان سلامت خبر داد و گفت: بیش از ۴۰۰۰ ماسک در عرض ۶ روز اول فعالیت، تولید و بین کادر درمانی و سربازان توزیع شده است.

خانم اعظم سادات کاظمی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به فعالیت ستاد مدافعان سلامت مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) تحت اشراف حجت الاسلام و المسلمین دسمی، اظهار داشت: در راستای تامین بهداشت عمومی، حفظ سلامتی مردم و مقابله با شیوع ویروس کرونا، ستاد مدافعان سلامت ریحانه وابسته به مدرسه ریحانه الرسول(س) در تمامی شعب خود (میدان شهدا، خاوران، راه آهن و منطقه ابوذر) در سطح شهر تهران اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک و شیلد (ماسک طلقی کادر درمانی) کرده است.

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س)، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند «جهاد خدمت رسانی پیش از سود رساندن به گیرنده خدمت، به خود خدمت رسان سود می رساند». بنابراین مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) با تأسی از بیانات رهبری و در جهت تربیت انقلابی طلاب و تقویت روحیه خدمات رسانی به مردم، اقدام به جذب امکانات مالی از طلاب، خانواده های ایشان و خیرین نمود، سپس با تهیه مواد اولیه و ثبت نام از طلاب و دیگر علاقه مندان به فعالیت جهادی در عرصه سلامت، ستاد قرارگاه سلامت خود را راه اندازی کرد.

وی با بیان اینکه تمامی ماسک های تولید شده به بیمارستان ها و پادگان های نظامی ارسال می شود، ابراز داشت: بیش از ۴۰۰۰ ماسک در عرض ۶ روز اول فعالیت، تولید و به این مراکز ارسال و در بین کادر درمانی و سربازان توزیع شده است.

خانم کاظمی در پایان با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی توسط طلاب در حین تولید ماسک ها، خاطر نشان کرد: با مشارکت ۴۰ جهادگر از طلاب خواهر و فراگیران حوزه های تابعه این مدرسه علمیه (اعم از حوزه بزرگسالان، دانشجویی و دانش آموزی) کار تولید و دوخت ماسک با نظارت کارشناس بهداشت از خانه سلامت همچنان ادامه خواهد داشت. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha