پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
photo_2020-03-16_22-56-37.jpg

حوزه/ مسئول واحد فرهنگی مدرسه علمیه خواهران امام حسن مجتبی(ع) تهران با اشاره به فعالیت های طلاب این مدرسه در مقابله با ویروس کرونا، گفت: جمعی از بانوان طلبه مدرسه طی تماس با خانواده های اموات کرونایی، با آنان ابراز همدردی می کنند.

خانم طیبه محمدی، مسئول واحد فرهنگی مدرسه علمیه خواهران امام حسن مجتبی(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به فعالیت های طلاب این مدرسه در مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: آگاهی مبلغان در مورد ویروس کرونا و تبیین خطرات شیوع این ویروس و راهکارهای مقابله با آن برای خانواده ها در فضای مجازی از اقدامات فرهنگی طلاب این مدرسه می باشد.

وی افزود: روحیه بخشی به خانواده ها و دعوت آنان به قرائت ادعیه و توسل به اهل بیت(ع) از جمله راهکارهایی است که در راستای کاستن استرس خانوده ها توأم با رعایت نکات و اصول بهداشتی، مورد توجه قرار گرفته است.

مسئول واحد فرهنگی مدرسه علمیه خواهران امام حسن مجتبی(ع) ادامه داد: جمعی از طلاب این مدرسه طی تماس با خانواده هایی که برخی اعضای خود را بر اثر بیماری کرونا از دست داده اند، با آنان ابراز همدردی می کنند.

محمدی در پایان با اشاره به فعالیت گروه جهادی طلاب مدرسه علمیه خواهران امام حسن مجتبی(ع)، ابراز داشت: تهیه محلول ضدعفونی کننده توسط خانواده های طلاب، تولید ماسک و دستکش و توزیع آن ها بین خانواده های نیازمند و کادر درمانی بیمارستان شهدای یافت آباد و نیز ضدعفونی برخی محلات شهرک ولیعصر(عج) از جمله اقدامات طلاب این مدرسه طی روزهای اخیر بوده است و این خدمات با همکاری طلاب و خانواده های آنان تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا همچنان ادامه خواهد داشت. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha