پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 کمک ۵ میلیون یورویی ورزشکار مسلمان بریتانیایی برای مقابله با کرونا

حوزه/ امیرخان قهرمان سابق جهانی که یک بوکسور مسلمان بریتانیایی می باشد، ۵ میلیون یورو را که قرار بود صرف ساخت یک تالار عروسی در بولتون شود برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا اختصاص داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  aboutislam، امیرخان بوکسور مسلمان بریتانیایی تبار، ۵ میلیون یورو به سرویس سلامت همگانی این کشور به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا اهدا کرد.

با آغاز بحران کرونا در سرتاسر جهان، بسیاری از ورزشکاران و شخصیت های مسلمان به کمک نیازمندان در این زمانه دشوار شتافته اند. امیر خان اسطوره بوکس شناخته شده مسلمان در جهان یکی از جدیدترین کسانی است که به این فهرست ورزشکاران نیکوکار پیوسته است.

این قهرمان سابق جهانی سبک وزن متعهد شد که ۵ میلیون یورو را که قرار بود برای ساخت یک سالن عروسی در بولتون صرف شود به قربانیان ویروس کرونا کمک کند. قرار بود ساختمان ۶۰ هزار فوت مربعی به یک سالن عروسی و محل خرده فروشی تبدیل گردد.

این ورزشکار مسلمان ۳۳ ساله در توییتر خود نوشت: من می دانم که دسترسی به تخت بیمارستان در این زمانه غم انگیز تا چه اندازه برای مردم دشوار است. من حاضرم ساختمان ۴ طبقه با ۶۰ متر مربع را که قرار بود به یک تالار عروسی و فروشگاه خرده فروش تبدیل گردد را در اختیار پزشکان برای کمک به افراد آسیب دیده از ویروس کرونا بگذارم.

 گفتنی است دیگر ورزشکاران مسلمان غربی نیز کمک رسانی هایی انجام داده اند. سادیو مانو مهاجم مسلمان سنگالی تبار تیم لیورپول نیز در اوایل مارس کمک مالی به ارزش ۴۱ هزار دلار برای نبرد با ویروس کرونا پرداخت کرد.

در اوایل این هفته ، یک تاجر مسلمان بریتانیایی نیز دویست هزار یورو کمک رسانی کرد و کمپینی برای جمع آوری ۱ میلیون یورو آغاز کرد. مسجد پرستون در بریتانیا نیز کمک هایی را برای کارکنان بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان ها در ایام سخت و دشوار ارسال کرده اند.

 .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha