سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جهش تولید

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: «جهش تولید» هرگز محقق نخواهد شد مگر با بسیج تمام امکانات.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی امروز در نشستی با تنی چند از روحانیون شهر سنندج اظهار داشت: در وضعیت کنونی باید بتوانیم که اوضاع را به خوبی کنترل و جامعه را از استرس دور نگه داریم.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه باید تمام امکانات کشور در خدمت مقابله با بیماری کرونا باشد، گفت: خوشبختانه در این ایام گروه های جهادی حوزه های علمیه به صورت خودجوش تشکیل شده اند و در اقصی نقاط کشور در حال خدمات رسانی، ضدعفونی و گندزدایی و... هستند.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود به شعار سال مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: «جهش تولید» هرگز محقق نخواهد شد مگر با بسیج تمام امکانات، از این رو برای رسیدن به این نقطه باید تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری کشور را بسیج کنیم.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان اضافه کرد: «جهش تولید» بهترین، کامل ترین، امن ترین و سریع ترین راه برای بیمه شدن در برابر تحریم های دشمنان است، لذا با جهش تولید نه تنها در بی اثر کردن تحریم ها موفق خواهیم شد، بلکه می توانیم زمینه رشد و توسعه اقتصادی در کشور را فراهم آوریم.

دریایی با اشاره به اینکه «جهش تولید» نیازمند همراهی بخش دولتی و خصوصی است، گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوبی که رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین فرموده اند، باید تمام بسترهای لازم را مهیا سازیم و از همه مهمتر اینکه باید بتوانیم بسیاری از ظرفیت های کشور را به میدان بیاوریم.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: «جهش تولید» راهکاری علمی و عملی برای برون رفت کشور در بحث اقتصادی است که در صورت اجرایی شدن این امر می توان اقتصاد این کشور را در برابر هر تهاجم داخلی و خارجی بیمه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha