جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج با انتقاد از بی توجهی برخی از مردم نسبت به هشدارهای بهداشتی، گفت: متأسفانه بعد از گذشت دو ماه هنوز برخی از مردم متوجه خطر کرونا در جامعه نشده اند و این برای همه ما امری بسیار خطرناک است.

ماموستا فایق رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، اظهار داشت: اکنون کشور به صورت جدی درگیر بیماری و اپیدمی کرونا است که این وضعیت، وضعیتی جنگی محسوب می شود، زیرا تمام ارکان جامعه را درگیر خود نموده است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در پیشانی این جبهه، کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و... قرار دارند که در این مدت همانطوری که همگان خبر داریم شهدای زیادی را در راه سلامت جامعه و مردم فدا کرده ایم.

این عالم اهل سنت در ادامه با انتقاد از بی توجهی برخی از مردم نسبت به هشدارهای بهداشتی، عنوان کرد: متاسفانه بعد از گذشت دو ماه هنوز برخی از مردم متوجه خطر کرونا در جامعه نشده اند و این برای همه ما امری بسیار خطرناک است.

امام جمعه سنندج گفت: بی شک بالا رفتن میزان مبتلایان و حتی فوت شدگان در بحث کرونا را باید معلول بی توجهی عده ای در جامعه نسبت به این ویروس دانست.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: همچنین در این جا جای دارد هم از کادر پزشکی و هم از نیروهای نظامی به ویژه سپاه و ارتش در بحث امدادرسانی به مردم و سایر کمک ها در این برهه خاص از تاریخ کشور تقدیر داشته باشیم.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرنگان رهبری اظهار کرد: بی شک تا زمانی که مردم موازین بهداشتی را رعایت نکنند جامعه درگیر این ویروس منحوس خواهد بود، لذا تداوم و ماندگاری این بیماری در جامعه خسارت های جبران ناپذیری به بسیاری از حوزه های کشور همانند اقتصاد وارد می آورد.

امام جمعه سنندج گفت: در طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز باید اذعان کرد که این طرح از سوی برخی از شهروندان نادیده گرفته می شود که بی شک این بی توجهی ها می تواند باعث اوج گیری دوباره این بیماری در کشور و به ویژه در استان کردستان شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha