جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: در حال حاضر که درمان قطعی برای بیماری کرونا کشف نشده است، بهترین راه رعایت موازین و هشدارهای بهداشتی و از همه مهمتر ماندن در خانه است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، ظهر امروز با جمعی از کادر و پرسنل درمانی سنندج دیدار و گفت وگو کرد.

امام جمعه سنندج در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات شبانه روزی کادر درمانی و پرستاری بیمارستانهای استان کردستان، اظهار داشت: هفته های متوالی است که کادر و پرسنل درمانی در کشور و به ویژه کردستان درگیر مبارزه با کروناست.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: فشار بسیار زیادی هم از نظر روحی و هم جسمی بر روی کادر درمانی است، لذا از شهروندان می خواهیم موازین بهداشتی را کاملا رعایت کنند.

ماموستا رستمی ادامه داد: این ویروس به هر حال از بین خواهد رفت و یا واکسن آن ساخته می شود، ولی بهتر است که با رعایت اصول بهداشتی اجازه ندهیم که آمار فوتی ها و مبتلایان در استان بیشتر از این شود.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه این بیماری به گونه ای خاص تمام جهان را تحت الشعاع خود قرار داده است، بیان داشت: ویروس کرونا با سرعت بسیار بالایی در بسیاری از کشورهای دنیا حتی کشورهای توسعه یافته شیوع پیدا کرد تا جایی که در ممالکی همانند آمریکا، ایتالیا، انگلیس، اسپانیا و... که از نظر پزشکی خود را سرآمد دنیا می دانند تلفات بسیاری برجای گذاشته است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود گفت: در حال حاضر که درمان قطعی برای بیماری کرونا کشف نشده است، بهترین راه رعایت موازین و هشدارهای بهداشتی و از همه مهمتر ماندن در خانه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha