شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ دیدار امام جمعه قروه با کادر درمانی و پرستاران بخش کرونا بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: تاریخ این مملکت هرگز ایثارگری پرسنل درمانی کشور در مقابله با بیماری مهلک کرونا را فراموش نخواهد کرد و تا ابد نام آنان در تاریخ این کشور حک خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مرتضی خورشیدی، عصر چهارشنبه به همراه جمعی از روحانیون، در بازدید از مراکز درمانی شهر سنندج و دیدار با پرسنل درمانی این مراکز، اظهار داشت: نزدیک به دو ماه است که کادر درمانی کشور مانند رزمندگان جان برکف در مقابل بیماری کرونا ایستاده اند.

این استاد حوزوی ادامه داد: امروز همه پرسنل درمانی کشور نقش جهادگرانی بی ادعا را دارند که هفته هاست خانواده ها و فرزندان خود را ندیده اند و این معنای واقعی و  اصیل ایثار است.

حجت الاسلام خورشیدی با تقدیر از زحمات تمامی پرسنل بهداشتی و درمانی کشور و استان کردستان، یادآور شد: بی شک تاریخ این مملکت هرگز ایثارگری پرسنل درمانی کشور در مقابله با بیماری مهلک کرونا را فراموش نخواهد کرد و تا ابد نام شما عزیزان در تاریخ کشور حک خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: با توجه به تلاش های شبانه روزی کادرهای درمانی در کشور و استان کردستان از مردم درخواست داریم برای ریشه کن شدن هرچه سریعتر این بیماری به هشدارهای بهداشتی توجه کامل داشته باشند، زیرا در روزهای اخیر با کمال تاسف می بینیم که برخی از شهروندان نسبت به این بحران کاملا بی تفاوت هستند که این خود می تواند فاجعه آفرین باشد.

استاد حوزه علمیه استان کردستان گفت: اگر این روند ادامه داشته باشد و مردم همچنان در بحث مبارزه با بیماری کرونا همکاری نکنند بی شک کادر و پرسنل درمانی نیز در انجام کار خود با مشکل مواجه می شوند که این یعنی بحران.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha