جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر کل اوقاف مازندران

حوزه/ حجت الاسلام حیدری با تأکید براین که ظرفیت های تولید داخل کشور باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: جهش در تولید می تواند کشور را به یک رشد مناسب اقتصادی برساند.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، با تبریک اعیاد شعبانیه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید» اشاره کرد و گفت: به طور حتم تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در این خصوص موجب رشد و پیشرفت کشور در عرصه اقتصادی خواهد شد.

وی با بیان این که جهش در تولید، بهترین راهکار برای خنثی کردن هجمه های اقتصادی دشمن علیه کشورمان است، افزود: با توجه به تحریم های ظالمانه دشمن علیه ملت ایران، با تقویت و جهش تولید می توانیم آثار این تحریم ها در زندگی مردم را به حداقل ممکن برسانیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که ظرفیت های تولید داخل کشور باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: جهش تولید می تواند کشور را به رشد مناسب اقتصادی برساند.

مدیر کل اوقاف مازندران با بیان این که نادیده گرفتن توان و ظرفیت داخلی کشور خسارت بار خواهد بود، خاطرنشان کرد: در چهار دهه اخیر هر گاه مسئولان ما به توان و ظرفیت داخلی تکیه کردند، کشور به پیشرفت های بسیاری دست یافته است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که تحریم های ظالمانه دشمن در طول همه این سال ها ظرفیت مناسبی برای خودکفایی و رهایی از وابستگی بوده است، بیان داشت: مردم و مسؤولان کشور باید از فرصت تحریم ها برای قطع وابستگی به سایرکشورها استفاده کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقام معظم رهبری در سال های اخیر همواره بر تقویت توان اقتصادی کشور تأکید کردند، افزود: ایشان با نامگذاری سال های اخیر نشان دادند که دغدغه نخست ایشان مسائل اقتصادی کشور است.

مدیر کل اوقاف مازندران با تأکید بر این که رونق اقتصادی باید اولویت نخست همه مسئولان کشور قرار گیرد، گفت: به طور حتم جهش تولید داخلی می تواند موجب رونق در اقتصاد داخلی شود.

حجت الاسلام حیدری با بیان این که ایران اسلامی کشوری با توان و ظرفیت بالای داخلی است، خاطرنشان کرد: وظیفه مسئولان شناسایی دقیق این ظرفیت ها و بهره گیری صحیح از آنها در جهت تقویت اقتصاد کشور است.

وی با اشاره به این که متأسفانه در سال های اخیر کشورمان با توطئه ها و هجمه های گسترده اقتصادی از سوی دشمنان این ملت به ویژه آمریکا مواجه است، افزود: اگر مسئولان با تلاش و مدیریت جهادی و انقلابی، رهنمودها و مطالبات مقام معظم رهبری را محقق سازند به طور حتم شاهد یک جهش مناسب در تولید و اقتصاد داخلی کشور خواهیم بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که با یک عزم ملی می توانیم توان و ظرفیت داخلی را چندبرابر کنیم، بیان داشت: همان طور که در سایر عرصه ها به یک پیشرفت خیره کننده ای دست یافتیم، در تولید داخل نیز می توانیم کشور را به اوج قله های پیشرفت هدایت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha