جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 893263
۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
کتاب

حوزه/ کتاب «من قاسم سلیمانی هستم؛ سرباز ولایت» به همت ناصر کاوه تدوین شده و اثر خوبی برای آشنایی بیشتر با سردار سلیمانی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب «من قاسم سلیمانی هستم، سرباز ولایت» به اهتمام ناصر کاوه تدوین شده و انتشارات نوآوران سینا آن را روانه بازار نشر کرده است. به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین‌(ع) و روز پاسدار نگاهی به این کتاب داشته‌ایم.

این اثر عناوینی همچون توصیف رهبری از شهید سلیمانی، چرا مردم قاسم سلیمانی را دوست داشتند، مروری بر زندگانی شهید سلیمانی، یک خون و این همه برکت، شجاع و بی‌ادعا، مقاومت حکیمانه، قسمتی از جنایات هولناک داعش، نشانه‌های تولد خاورمیانه جدید، شهید قاسم سلیمانی برای آینده چه ساخت و متن کامل وصیتنامه شهید حاج قاسم سلیمانی را دربرگرفته است.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده: رسم است وقتی بزرگی یا مسئول مملکتی رخت سفر را می‎‌پوشد و می‌رود، به یادش دسته گلی را بر میز و صندلی او می‌نهند. عجبا هر چه می‌گردیم دفتر کار سردار سلیمانی را نمی‌یابیم. میز و صندلی او را نمی‌یابیم. خدایا دسته‌گل‌های‌مان را کجا ببریم. شهید سلیمانی از معدود فرماندهان عالی رتبه سپاه بود که در این دو دهه جایگاه عالی خود را در قلب عموم مردم ایران حفظ کرد و از آلودگی‌های سیاسی، اقتصادی و ... در امان ماند، از این رو شهادتش جانسوز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha