جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه

حوزه/ حجت الاسلام مومنی از برگزاری جلسه مشترک با معاون دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد و گفت: در حال حاضر نزدیک به ۷۰۰نفر از طلاب و روحانیون جهادی حوزه علمیه اصفهان مشغول فعالیت در عرصه خدمت رسانی به مردم و مبارزه با کرونا هستند.

حجت الاسلام سید حسین مومنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، پیرامون اقدامات صورت گرفته از سوی قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: تاکنون پیرامون خدمت رسانی به هموطنان در وضعیت بحرانی کرونا اقدامات و تصمیمات جدی از سوی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: برای هماهنگی قرارگاه جهادی طلاب حوزه اصفهان با دانشگاه علوم پزشکی، جلسه مشترکی با حضور دبیر اجرایی قرارگاه، معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان  و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد .

حجت الاسلام مومنی ادامه داد: از همان ابتدای شیوع کرونا، قرارگاه جهادی حوزه علمیه اصفهان شکل گرفت؛ ضدعفونی کردن معابر و مکانهای عمومی بخصوص بیمارستانها با هماهنگی علوم پزشکی، پاسخ به شبهات، مشاوره و فعالیت در بیمارستان ها در قالب طرح «نسیم مهر» بخشی از فعالیت های طلاب بوده است .

وی تاکید کرد: در حال حاضر نزدیک به ۷۰۰نفر از طلاب و روحانیون جهادی حوزه علمیه اصفهان مشغول فعالیت در عرصه خدمت رسانی به مردم و مبارزه با کرونا هستند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان ابراز کرد: در ادامه این جلسه مشترک، دو درخواست از دکتر حیدری مسئول ستاد مدیریت کرونا در اصفهان مطرح شد، نخست تامین برخی از اقلام مانند موادضدعفونی کننده برای بیمارستان ها و دوم امکان حضور بیشتر طلاب در مرا کز درمانی و نقاهتگاه ها بود، چرا که طلاب زیادی آمادگی خود را اعلام نموده اند و در شرایط گوناگون ومتفاوت اماده خدمت هستند.

در ادامه جلسه، دکتر حیدری با تشکر از فعالیت های انجام شده اظهار امیدواری کرد که زمینه خدمت رسانی طلاب بیشتر فراهم شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha