جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه های علمیه

حوزه / مدیر حوزه علمیه یزد گفت: دبیر شورای عالی حوزه های علمیه طی یک تماس تلفنی از تلاش های جهادی طلاب یزد در مبارزه با کرونا قدردانی و تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، با اشاره به تماس تلفنی آیت الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور، گفت: دبیر شورای عالی حوزه در این تماس تلفنی از تلاش های روحانیون و طلاب استان یزد که به صورت جهادی و شبانه تلاش می کنند تا شهروندان یزدی در رفاه باشند و با کمترین مشکل بتوانند به زندگی خود ادامه دهند، تشکر و قدردانی کرد.

مدیر حوزه علمیه استان یزد با بیان اینکه روحانیون و طلاب یزدی در طول هفته های گذشته فعالیت های جهادی خود را دنبال کردند، خاطرنشان کرد: تولید مواد ضدعفونی کننده، توزیع آن و همچنین ضدعفونی کردن محلات مختلف شهر از دیگر فعالیت های جهادی روحانیون و طلاب یزد در این زمان به شمار می رود.

وی ادامه داد: روحانیون و طلاب یزد همچنین با حضور فعال خود در بیمارستان های درگیر با بیماری کرونا، کمک یار پرستاران و کادر درمانی شده اند تا ان شاءالله در آینده شاهد ریشه کن شدن این بیماری منحوس از سراسر کشور و جهان باشیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha