جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله شاهچراغی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به فرصت مغتنم ماه شعبان المعظم، توکل بر خداوند متعال و دست توسل به پیشگاه اهل بیت(ع) را مورد تأکید قرار داد و گفت: علاوه بر رعایت نکات بهداشتی و توجه به هشدارها و توصیه های کادر پزشکی، نباید از معنویات غافل بشویم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، در دیدار مسئولان انتظامی استان که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، اعیاد خجسته شعبانیه به ویژه ولادت باسعادت حضرت قمر بنی هاشم ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

امام جمعه سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان والامقام انقلاب، به جایگاه رفیع جانبازی و نقش بی بدیل جانبازان در پیروزی های ملت اشاره و خاطرنشان کرد: بی شک همه ما، مدیون رشادت ها و جانفشانی های ایثارگران و جانبازان سرافراز هستیم.

آیت الله شاهچراغی در ادامه از تلاش، خدمات و مجاهدت های مأموران نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و همکاری و تعامل بسیار مناسب و مطلوب با نهادها و دستگاه های بهداشت و سلامت جامعه در اجرای برنامه های پیشگیرانه در مبارزه با کرونا قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به فرصت مغتنم ماه شعبان المعظم، توکل بر خداوند متعال و دست توسل به پیشگاه اهل بیت(ع) را مورد تأکید قرار داد و گفت: علاوه بر رعایت نکات بهداشتی و توجه به هشدارها و توصیه های کادر پزشکی، نباید از معنویات غافل بشویم.

وی با بیان این که مردم نیازمند خدمت و محبت هستند، رضایت خود از برنامه ها و فعالیت های نیروی انتظامی را ابراز و دوام توفیقات پلیس در مسیر برقراری نظم و امنیت را از درگاه الهی مسألت کرد.

تشریح عملکرد سال گذشته پلیس سمنان در برقراری نظم و امنیت

فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در ابتدای این دیدار با تشریح عملکرد سال گذشته پلیس در برقراری نظم و امنیت از برنامه ریزی گسترده برای برقراری امنیت و آرامش عمومی مردم در سال جاری خبر داد و گفت: اگر چه مردم استان و نهادها و سازمان های گوناگون، همکاری و تعامل بسیار خوبی با پلیس دارند اما ما تحقق اهداف کلان ناجا در برقراری امنیت پایدار را با تمام توان پیگیری می کنیم.

سردار عبدالله حسنی با بیان این که حضور مأموران ما در عرصه های اجتماعی، قاطعانه و مهربانانه است اظهار داشت: مدارای با مردم از توصیه های همیشگی ما به تمام همکاران مان در سطح استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha