شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سقاییان نژاد

حوزه/ تمام ظرفیت‌های تفریحی و بوستان‌ها متعلق به مردم است اما برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تمام امکانات شهرداری به‌صورت خاص تعطیل خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد با اشاره به اهمیت در خانه ماندن شهروندان در روزهای پیش‌رو اظهار داشت: باید از شهروندانی که در خانه ماندند و توصیه‌های پزشکی را جدی گرفتند تشکر کنیم.
شهردار قم با ابراز تأسف و معذرت‌خواهی از مردم برای ارائه نشدن خدمات و شرایط ویژه برای روز طبیعت، افزود: شهرداری قم برای حفظ امنیت و سلامت شهروندان امسال هیچ برنامه‌ای برای روز طبیعت و ۱۳ فروردین تدارک ندیده است.
سقاییان نژاد با تأکید بر تعطیلی همه بوستان‌ها و مراکز تفریحی در سطح شهر، تصریح کرد: اولویت شهرداری حفظ سلامت مردم و رعایت توصیه‌ها و دستورات ستاد مبارزه با کرونا است.
وی با درخواست از مردم برای حفظ قرنطینه خانگی، خاطرنشان کرد: شهرداری برای پایان دوره قرنطینه و ویروس کرونا برنامه‌ای جامعی را داشته و مردم می‌توانند آن زمان، از بوستان‌ها و مراکز تفریحی استفاده کنند.
شهردار قم با یادآوری دوباره تعطیلی بوستان‌ها، ادامه داد: تمام ظرفیت‌های تفریحی و بوستان‌ها متعلق به مردم است اما برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تمام امکانات شهرداری به‌صورت خاص تعطیل خواهد بود.
سقاییان نژاد در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و در پی تعطیلی بوستان‌ها و پارک‌های شهر تا اطلاع ثانوی، طرح فاصله گذاری اجتماعی تا بیستم فروردین تمدید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha