شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: ۱۲ فروردین روز مردم سالاری دینی است. در این روز بزرگ ملت ایران به حکومت الله «آری» گفتند و به حکومت طاغوت و طاغوتیان «نه».

حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با تبریک فرا رسیدن ۱۲ فروردین، اظهار داشت: دوازدهم فروردین در تاریخ انقلاب اسلامی یک روز مهم و سرنوشت ساز است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: ۱۲ فروردین روز مردم سالاری دینی است. در این روز بزرگ ملت ایران به حکومت الله «آری» گفتند و به حکومت طاغوت و طاغوتیان «نه».

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه در چنین روزی عملا معادلات جهانی در بحث سیاسی، فرهنگی و اجتماعی متحول شد، بیان کرد: حضور تاریخی ملت ایران در یک همه پرسی بزرگ و پرشور در ۱۲ فروردین ماه عملاً نشان داد که ملت ایران کشش خاصی به سمت اسلامیت و دین دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان در بخش دیگری از سخنان خود به شعار سال ۹۹ اشاره کرد و بیان داشت: سال «جهش تولید» سالی سرنوشت ساز برای نظام و نیز ملت ایران اسلامی است، لذا همه دستگاه ها و ظرفیت های نظام باید بتوانند که در عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه کارنامه موفقی داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: تحقق عملی جهش تولید بسیاری از مشکلات حال حاضر کشور  که بخش اعظمی از آنها معلول اهمال کاری برخی از بخش های داخلی است را رفع خواهد کرد و مسیر تولید در کشور روندی صعودی به خود خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه جهش تولید باید از ضمانت اجرایی خاص خود برخوردار باشد، عنوان داشت: ضمانت اصلی و واقعی برای جهش تولید در کشور، شفاف سازی بخش های دولتی و خصوصی و نیز تلاش جهادی مدیران می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان در پایان گفت: «جهش تولید» می تواند بخش بزرگی از تحریم های ناجوانمردانه دشمنان این انقلاب را خنثی سازد و حتی این تحریم ها را به جهش صنعتی و اقتصادی این کشور تبدیل نماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha