پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران گفت: تلاش کنیم در تحقق «جهش تولید» بدان معنا که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند، کارنامه موفقی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سید جلال حسینی چهارشنبه شب در نشستی با جمعی از فعالان اقتصادی و تولیدی شهرستان کامیاران، اظهار داشت: یکی از مباحثی که کشور همواره نیازمند آن بوده و هست، مسأله تولید داخلی است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران ادامه داد: تقویت تولید داخلی ثمرات و فواید بسیاری به دنبال خود دارد که اولین و مهمترین آن، جلوگیری از خروج ارز از کشور است. همچنین تقویت تولید می تواند برای کشور در بحث تحریم ها یک حاشیه امن ایجاد کند، لذا با توجه به این ضروریات و دیگر موضوعات، باید همه در عملیاتی کردن شعار امسال از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

وی بیان کرد: اولین مسأله در تولید، شفاف سازی و دوری از ارائه آمارهای غیرواقعی است، لذا از مسئولان و متولیان تولید کشور درخواست داریم که این مقوله را نصب العین خود قرار دهند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران گفت: یکی از ویژگی های مهم جهش تولید در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی، خروج از بن بست های اقتصادی و نیز رهایی از اتکا به نفت و سایر مواد خام و معدنی است، مسأله ای که سالهاست کشورهای توسعه یافته آن را برای آینده خود لحاظ کرده اند.

وی در پایان گفت: زمانی که کشور در بحث تولید بتواند نیازهای داخلی را پاسخ دهد و بخشی از بازار منطقه و جهان را تأمین کند، بی شک در نگاه قدرت های جهانی جایگاهی خاص پیدا خواهد کرد، لذا باید تلاش کنیم که در سالجاری برای تحقق «جهش تولید» کارنامه موفقی داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha