جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار سلگی

حوزه/ رئیس مجمع طلاب و فضلای همدانی، شهادت حاج میرزا سلگی را به فرماندهی کل قوا و مردم دارالمجاهدین استان همدان به ویژه یادگاران دفاع مقدس تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، در پیامی شهادت سردار حاج میرزا سلگی را به فرماندهی کل قوا، امام خامنه‌ای و مردم دارالمجاهدین استان همدان به ویژه یادگاران دفاع مقدس تبریک و تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم 

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا (احزاب۲۳)

بار دیگر فضای آسمانی الوند همیشه سرافراز بوی شهیدی را در فضا پراکنده نمود. مکتب جهادی سردار حاج‌ حسین‌ همدانی در زمان‌های مختلف با تزریق خون مجاهدان، در حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی در تمدن‌سازی و فراهم نمودن مقدمه ظهور امام زمان(عج) در فعالیت است.

 سردار شهید حاج‌میرزا سلگی که سالیان سال در جبهه دفاع مقدس به عنوان یک فرمانده شجاع، برگهای زرین بر کتاب قطور دفاع مقدس افزود و سپس جانباز گشت پرچم احیای راه شهدا را سالیان سال به دوش کشید و نهایتاً عشق او به شهادت و جهاد ثابت کرد "آب هرگز نمی‌میرد" امروز مهمان همدانی و چیت‌ساز و حجازی و حسن ترک گردید. او با همسنگر همیشگی خود حاج حسن تاجوک بعد از سی سال دوباره ملاقات می کند.

مردم ولایتمدار همدان یاد و خاطره این جانباز سرافراز، که در بصیرت افزایی و ولایتمداری، با عمل به اثبات رسیده بود را فراموش نخواهند کرد.

طلاب و فضلای همدانی شهادت این فرمانده رشید اسلام را به فرماندهی کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و مردم دارالمجاهدین استان همدان به ویژه یادگاران دفاع مقدس تبریک و تسلیت عرض می‌نماید و در اولین اجتماع خود یاد و نام این شهید سعید را گرامی می‌دارد.

یادش گرامی، راهش پر رهرو.

۱۴ فروردین ۱۳۹۹

سید جلال رضوی، نماینده طلاب و فضلای همدانی مقیم قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha