شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ بازدید نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از کارگاه تولیدی ماسک و لباس بهداشتی جهادگران فاطمی

حوزه/مدیر مدرسه علمیه خواهران بقیع گفت: به منظور تهیه و توزیع ماسک مورد نیاز مردم به همت خیرین کارگاه خیاطی تولید ماسک در این مدرسه علمیه در حال فعالیت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم سلجوقی بیان کرد:به منظور تهیه و توزیع ماسک مورد نیاز مردم در همکاری با گروه جهادی سابقون و مسئولان بهداشتی استان و به همت خیرین ، ۱۰ کارگاه خانگی خیاطی تولید ماسک در این زمینه در حال فعالیت هستند.

وی بیان داشت: در این کارگاه های خیاطی طلاب در حال تولید ماسک هستند و همواره از ظرفیت گروه های جهادی نیز استفاده می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۰۰۰ هزار ماسک تولید شده است، اذعان داشت: این تعداد ماسک پس از استریل در مراکز درمانی توزیع شده است.

مدیر مدرسه علمیه خاطرنشان کرد: تعداد طلاب و نیروهای جهادی در این کارگاه ها هرروز ثابت نیست و میانگین روزانه قریب به ۲۰نفر درهمه امورات فعال هستند.

وی با اشاره به انجام امور پژوهشی طلاب حوزه علمیه بقیع در ایام تعطیل اظهار داشت: با هدف بهره وری از زمان تعطیلات، فعالیت های پژوهشی طلاب از سوی معاونت پژوهش در حال انجام است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران بقیع ادامه داد: ازجمله فعالیت ها در این زمینه نگارش مقالات پایانی طلاب پایه چهارم و پنجم از طریق آموزش های مجازی و معرفی منابع در حال انجام وپیگیری است، همچنین ایجاد زمینه ی دسترسی و راهنمایی طلاب جهت ورود به کتابخانه های مجازی و استفاده از آن توسط این معاونت بی وقفه در جریان است.

خانم سلجوقی با اشاره به فعالیت های آموزشی طلاب در ایام تعطیل به علت شیوع کرونا، گفت: به همت مسئولان مدرسه برای کلیه پایه های تحصیلی از طریق ارائه فایل های صوتی و متنی و نموداری و برگزاری آزمون در فضای مجازی با استفاده از پیام رسان های داخلی ارائه شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز نیز ارتباط مدیریت و معاونت آموزش با طلاب و اساتید ادامه دارد و از این طریق به پرسش های طلاب توسط اساتید پاسخ داده می شود.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha