جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سرویس VDSL

حوزه/ مدیرعامل مخابرات استان  قم از راه اندازی سرویس جدید اینترنت پرسرعت VDSL درقم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهندس سید اسدالله دهناد گفت: واگذاری سرویس VDSL درقم ازاواخر سال۹۸ آغازشده ودر این مدت کوتاه، تاکنون ۵۸۹۴ سرویس VDSL در شهر قم نصب شده که ۳۲۸۰ مورد آن نیز دایر گردیده است.

وی با اشاره به اینکهVDSL نوعی سرویس اینترنت پرسرعت است که قادر به افزایش ۴ برابری سرعت اینترنت برای کاربران است افزود: دراین سرویس کاربران قادر خواهند بود با سرعت ۴۰ تا ۱۰۰ مگابیت در ثانیه (بر اساس فاصله مشترک تا مرکز مخابراتی )برای دریافت اطلاعات  و بین ۲۰ تا۵۰ مگابیت در ثانیه برای ارسال اطلاعات  اقدام نمایند.

دهناد، سرعت بسیار بالای این سرویس جدید را در مقایسه با ADSL مورد توجه قرارداد و گفت: حداکثر سرعت دانلود اطلاعات در سرویسADSL هشت مگابیت در ثاینه و سرعت آپلود اطلاعات از کاربر به اینترنت ۸۰۰ کیلو بیت در ثانیه است به همین جهت سرویس VDSLخدمات بسیار بهتری را به مشترکان ارائه میکند.

مدیر عامل مخابرات قم با اشاره به اینکه ۱۲۸ روستای استان ازADSL بهره مند هستند خاطرنشان کرد، واگذاری VDSL به روستاها نیزدرآینده ای نزدیک امکان پذیر خواهد شد.

مهندس دهناد با اشاره به اینکه هم اینک حدود ۱۰۰ هزار کاربر مشترک اینترنت پرسرعت مخابرات هستند گفت : واگذاری سرویس VDSL به مشترکینی که امکان فنی دارند در اسرع وقت انجام می شود.

وی درپایان گفت: مشترکینی که تمایل به تغییر سرویس اینترنت پرسرعت خود به VDSL دارند می‌توانند ضمن تماس با ۲۰۲۰ ازاطلاعات بیشتردراین زمینه برخوردار شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha