جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خاموشی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، در پیامی شهادت سردار سلگی را به مردم همدان و خانواده این شهید بزرگ تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در پیامی، شهادت سردار سلگی را به مردم همدان و خانواده این شهید بزرگ تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

باخبر شدیم که جانباز سرافراز و رزمنده شجاع و پرافتخار؛ روایتگر ناگفته های خواندنی تاریخ هشت سال دفاع مقدس سردار «حاج میرزا سلگی» فرمانده گردان حضرت ابوالفضل (ع)، رئیس ستاد لشگر سپاه انصارالحسین (ع) و رئیس اسبق اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند بعد از تحمل سالها جراحات حاصل از دوران دفاع مقدس و عوارض حاصل از استنشاق گازهای شیمیایی به دوستان و همرزمان شهیدشان پیوسته اند.

خاطرات خواندنی و حیرت آور این فرمانده رشید هشت سال دفاع مقدس موجب خلق کتاب پرارزش «آب هرگز نمی‌میرد» شد که مورد تحسین مقام معظم رهبری قرار گرفت تا بدانجا که رهبر معظم انقلاب در متن تقریظی که در مورد این کتاب مرقوم فرمودند از ایشان به عنوان شهید زنده یاد کردند.

این جانب عروج ملکوتی این رزمنده شاخص و کم نظیر را که نقش بسزایی در ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت داشتند، به مقام معظم رهبری، جامعه بزرگ رزمندگان، ایثارگران و جانبازان کشور و همچنین بازماندگان محترم ایشان‌ تبریک و تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن شهید بزرگوار علو درجات و رحمت واسعه طلب می‌کنم

سید مهدی خاموشی
 نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha