پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمود ملکدار

حوزه/مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه گفت: برنامه‌ای در فضای آموزشی ویژه دروس حوزه طراحی شده است که به زودی در جهت تحصیل غیرحضوری راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمود ملک دار در جلسه فقه معاصر با حضور مدیر و معاونین حوزه های علمیه، اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد بنا شد «طرح ولایت» و «طرح نظام جامع اندیشه اسلامی» برگزار شود و برای بخش های آموزش، تهذیب و پژوهش نیز دوره هایی داشته باشیم.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه افزود: امسال مانند سال قبل پشتیبانی‌های لازم انجام شده و جلسه ای با دست اندرکاران طرح ولایت داشته ایم که طبق تصمیم‌گیری انجام شده احتمال دارد تابستان نتوانیم دوره ای را به صورت حضوری برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: بر این اساس بهتر است از همین حالا مقدمات آموزش مجازی را فراهم کنیم تا از سوی مسئولان طرح ولایت عملیاتی گردد. طلاب زیادی در این طرح شرکت می‌کنند و بیش از ۶۰۰ طلبه در مشهد و تعداد کثیری در استان‌های دیگر آماده حضور در این طرح می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار عنوان کرد: حضور در این طرح نیاز به مقدماتی دارد تا بتوان در فضای مجازی آن را اجرایی کرد، در این خصوص سامانه و برنامه‌ای در فضای آموزشی ویژه دروس حوزه طراحی شده است که به زودی در جهت تحصیل غیرحضوری راه‌اندازی می‌شود.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه افزود: با تمهیدات لازم برای سالهای آینده می توانیم از این فضا استفاده کنیم و دوره ها را پوشش دهیم.

وی بیان کرد: برای آموزش های مهارتی نیز تلاش هایی صورت گرفته و فضای مجازی آماده است تا بتوانیم در تابستان این آموزش‌ها را آغاز کنیم.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha