جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه مدیر و معاونان حوزه

حوزه/ با حضور مدیر حوزه های علمیه و جمعی از معاونین و مدیران حوزه های علمیه نشست شورای علمی فقه معاصر حوزه در دفتر آیت الله اعرافی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، با حضور مدیر حوزه های علمیه و جمعی از معاونین و مدیران حوزه های علمیه نشست شورای علمی فقه معاصر حوزه در دفتر آیت الله اعرافی برگزار شد.

در ابتدای این نشست علمی، آیت الله اعرافی با تأکید به همه معاونین و مدیران مراکز وابسته به حوزه خواستار برنامه ریزی دقیق و مدوّن به منظور دوران پساکرونا و بهبود وضعیت موجود شد.

در این نشست ۱۲۰ دقیقه ای که با سخنرانی معاونین آموزش، پژوهش، امور طلاب و با حضور برخی مدیران همچون مراکز تخصصی، دروس خارج، دفتر فقه معاصر، دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه، ارتباطات و بین الملل، قائم مقام مدیر در امور استان ها، و مدیریت اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه دنبال گردید، نکاتی پیرامون عرصه های مدیریتی پساکرونا ارائه گردید.

آیت الله اعرافی تصریح کرد: تعامل و همکاری منسجم و مستمر با خبرگزاری حوزه باید از سوی معاونین و مدیران در دستور کار قرار گیرد و همه فعالیت ها از دریچه خبری خبرگزاری حوزه برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیشتر طلاب اقدام گردد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در پایان از تلاش های همه دست اندرکاران خبرگزاری حوزه که از آغازین لحظات شیوع ویروس کرونا در صحنه حاضر بودند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha