جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه فارس

حوزه/ ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در استان فارس گفت: در ایام تعطیلات نوروز و اعیاد فرخنده شعبانیه، طرح «عیدانه» و طرح «هر خانه یک مسجد» از سوی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

حجت‌الاسلام عزیز رضایی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به فعالیت ارتش در ایام شیوع کرونا، اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز و اعیاد فرخنده شعبانیه طرح «عیدانه» و طرح «هر خانه یک مسجد» از سوی سازمان عقیدتی  سیاسی ارتش اجرا شد.

وی با بیان اینکه خانواده‌های ارتش نیز مانند سایر مردم، به توصیه مسئولان حوزه سلامت، در ایام شیوع کرونا در خانه‌هایشان ماندند و عملاً کارهای فرهنگی تعطیل شده بود، اضافه کرد: طرح «عیدانه» و «هر خانه یک مسجد» به‌صورت مجازی برای کارکنان و خانواده‌های آنان اجرا شد.

ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در استان فارس ایراد سخنرانی در فضای مجازی را یکی از برنامه های طرح «هر خانه یک مسجد» دانست و خاطرنشان کرد:‌ علاوه بر ایراد سخنرانی در فضای مجازی، سؤالاتی نیز برای مسابقه مطرح شده و به برندگان جوایزی اعطا می‌شد.

وی همچنین طرح «عیدانه» را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: در این طرح نیز خانواده‌ها از فعالیت‌های فرهنگی خود اعم از مسابقات نقاشی کودکان، مسابقات کتابخوانی، مسابقات شیرینی‌پزی و کیک‌پزی، سفره‌آرایی، سفره‌های هفت سین و سفره‌های سیزده‌بدر که در منزل مانده‌اند و ...، عکس و فیلم تهیه کرده و در فضای مجازی و گروه خانواده‌های ارتش برای داوری به اشتراک می‌گذاشتند.

حجت الاسلام رضایی در پایان بیان داشت: برگزاری مسابقاتی از دعای هفتم صحیفه سجادیه، مسابقات نقاشی، کلاس‌های حفظ قرآن و حدیث برای فرزندان به خصوص در مقاطع ابتدایی و راهنمایی از جمله دیگر برنامه هایی بود که در این ایام به‌صورت مجازی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha