جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عربیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: ویروس کرونا دیر یا زود از کشور بیرون خواهد رفت، لذا از همه هم وطنان به ویژه مردم فهیم کردستان می خواهم که شرایط حاد این روزها را به خوبی درک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان صبح امروز در جمع معاونان و اساتید حوزه علمیه استان کردستان، اظهار داشت: کرونا همچنان در کشور می تازد و بخش درمانی نیز نهایت تلاش و کوشش خود برای مهار این ویروس را دارد، البته نمی توان این مبارزه را تنها به کادر پزشکی واگذار کرد و در کناری نشست، بلکه همه به نوعی در این مبارزه دخیل هستیم.

وی بیان کرد: در این بین نباید از نقش روحانیون جهادی برای مبارزه با بیماری کرونا غافل شویم؛ خوشبختانه روحانیون و طلاب مانند همیشه احساس وظیفه کرده اند و شاهد حضور فعال آنان در عرصه مبارزه با این بیماری هستیم.

مدیر حوزه علمیه کردستان با اشاره به اینکه امروز همه بعینه شاهد مجاهدت های بخش درمانی کشور در مقابل این بیماری منحوس هستیم، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون پزشکان و پرستارانی در این راه جان خود را از دست داده اند که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی این عزیزان شهدای خدمت می باشند.

وی اظهار کرد: بی شک ویروس کرونا دیر یا زود از کشور بیرون خواهد رفت، ولی چه بهتر که با تلفات انسانی و مالی کمتری این قضیه را در کشور ببینیم، لذا از همه هموطنان به ویژه مردم فهیم کردستان می خواهیم که شرایط حاد این روزها را به خوبی درک کنند و اجازه ندهند که بیشتر از این منطقه به این ویروس آلوده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    0 0
    حیف شد که رفتش واقعا دلسوز طلبه بود چقدر به طلبه کمک می کرد ولی الان متاسفانه کمک نمی کنن