پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سردار آقاخانی

حوزه/ سردارآقاخانی با اشاره به اینکه تمامی مسیرهای منتهی به مسجد جمکران از روز قبل از نیمه شعبان توسط پلیس راهور استان قم بسته خواهد شد، از هموطنان خواست همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم گفت: هر سال همزمان با جشن نیمه شعبان، خیل عظیم زائران و میلیون‌ها دلداده حضرت، ولی عصر (عج) برای حضور در مسجد مقدس جمکران عازم شهر قم می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و برابر تصمیمات صورت گرفته کنگره عظیم نیمه شعبان در قم برگزار نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمامی مسیرهای منتهی به مسجد جمکران از روز قبل از نیمه شعبان توسط پلیس راهور استان قم بسته خواهد شد، از هموطنان خواست همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

سردار آقاخانی از همشهریان نیز خواست، از تردد غیر ضرور در سطح شهر پرهیز کرده تا با قطع زنجیره انتقال بیماری، شاهد کاهش افراد مبتلا به بیماری کرونا در استان باشیم.

فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه مجوز دایر کردن ایستگاه صلواتی داده نخواهد شد، تصریح کرد: مردم عزیز نیز ضمن رعایت موارد بهداشتی از دریافت هرگونه نذورات خوراکی خودداری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha