پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 894335
۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
استاندار قم

حوزه/ نامگذاری سالروز ولادت جوان رعنای حماسه کربلا و اسوه‌ پاکی و مردانگی حضرت علی اکبر(ع) به عنوان روز جوان، انتخابی زیبا و الهام بخش  و حرکتی ارزنده در جهت الگودهی به جوان آگاه و متعهد است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام دکتر سرمست، استاندار قم به مناسب  روز جوان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
جوانی بهار زندگی و از عطیه های ارزشمند الهی است و جوانان یکی از مهم ترین و باارزش ترین سرمایه های اجتماعی و انسانی جامعه  محسوب می شوند. قشری مهم و تأثیرگذار که رمز موفقیت هر کشوری در رسیدن به توسعه و پیشرفت، مرهون استفاده مطلوب و شایسته از ظرفیت و پتانسیل جوانان در عرصه های مختلف است و ایران اسلامی به عنوان کشوری جوان و بهره مند از جوانانی نخبه و دین دار،  از شرایط و موقعیت بسیار خوبی برای رشد و بالندگی در تمامی عرصه‌های علمی، اقتصادی و بین‌المللی برخوردار می باشد.

نامگذاری سالروز ولادت جوان رعنای حماسه کربلا و اسوه‌ پاکی و مردانگی حضرت علی اکبر(ع) به عنوان روز جوان، انتخابی زیبا و الهام بخش  و حرکتی ارزنده در جهت الگودهی به جوان آگاه و متعهد است. فرصت را مغتنم دانسته ضمن تبریک این روز فرخنده به جوانان پرشور و متعهد کشور و استان قم و آرزوی توفیقات بیشتر برای آنان، امیدوارم حضور  و مشارکت سازنده این قشر در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه های نوپدید علمی و فناورانه دانش بنیان، زمینه ساز جهش تولید و  افتخارات روزافزون برای میهن عزیز اسلامی  باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha