پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فروشگاه

حوزه/ رئیس هیئت مدیره فروشگاه کوثر قم خبر ابتلای ۲۰ نفر از کارکنان این فروشگاه به کرونا را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پیرو انتشار خبری در برخی رسانه‌ها به نقل از مدیر عامل فروشگاه کوثر در جلسه بسیج ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ابتلای ۲۰ نفر از کارکنان این فروشگاه به کرونا و فوت یک نفر از آنها در روزهای گذشته، آقای علامه رئیس هیئت مدیره فروشگاه در گفتگویی اعلام کرد. متأسفانه بی دقتی‌هایی در اصل بیان این موضوع و نشر آن در رسانه‌ها رخ داده است. جلسه مورد اشاره جهت تسهیل ارائه خدمات فروشگاه‌های بزرگ برای تأمین مایحتاج ضروری مردم شریف قم در وضعیت کنونی و اقدامات لازم در این زمینه از جمله توسعه فروش اینترنتی و تلفنی برگزار شده است.
در این جلسه مدیران برخی فروشگاه‌های بزرگ از جمله فروشگاه کوثر به منظور بیان مشکلات کار در این شرائط سخت و ضرورت حمایت بیشتر از فعالیت‌ آنها نکاتی را بیان کردند و از مسئولان تقاضا کردند که صرفاً به تدوین ضوابط و پروتکل‌ها اکتفا نشود و حمایت‌های عملی در این زمینه از فروشگاه‌ها انجام گیرد.

ایشان در گزارش مشکلات موجود فروشگاه‌ها به مخاطرات کار در شرائط جاری و فداکاری پرسنل فروشگاه هم اشاره کردند و به‌عنوان مثال از بیماری تعدادی از کارکنان طی دو ماه گذشته سخن گفتند.

البته به هیچ وجه ثابت نشده است که این افراد به کرونا مبتلا شده اند و تعداد آنها هم ۲۰ نفر نبوده، ولی متأسفانه مدیریت فروشگاه جهت بیان سختی کار از این تعبیر عرفی و غیر دقیق استفاده کرده است. ضمناً‌ همکار مرحوم ما یک مسئولیت دفتری داشته است و عموماً در فروشگاه ترددی نداشتند. فروشگاه کوثر و پرسنل خدوم و فداکار آن در حال حاضر برای خدمت رسانی به مردم عزیز با تمام توان در صحنه هستند و تمام تلاش برنامه‌ریزان و کارکنان در جهت ارائه خدمات آسانتر و روانتر به همه همشهریان عزیز می‌باشد.
تلاش ما این است که بخش فروش اینترنتی و تلفنی را تا حد امکان توسعه داده و حضور مشتریان در فروشگاه را کاهش دهیم. در عین حال مراقبت‌های بهداشتی از پرسنل و مراجعین هر روز به طور کامل انجام می‌شود و علاوه بر پایش مشتریان هنگام ورود روزانه حدود ۳ هزار ماسک و دستکش به مشتریان در بدو ورود داده می‌شود.

امیدوارم رسانه‌ها نیز در شرائط کنونی تلاش کنند که آرامش اجتماعی خدشه دار نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha