جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انسداد پارک ها

حوزه/ معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه مسدودسازی بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر تا ۳۰ فروردین ادامه دارد، گفت: به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ممنوعیت‌هایی در مسیرهای پیاده و سواره‌رو منتهی به مسجد مقدس جمکران خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  سید امیر سامع در جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات استانداری، با بیان اطلاع‌رسانی کامل در سطح شهر پیرامون تعطیلی مراسم‌های نیمه شعبان اظهار داشت: از شهروندان انتظار داریم که امسال با توجه به شرایط موجود این مراسم را در خانه برپا کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر رعایت قرنطینه خانگی از سوی همشهریان گفت: به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ممنوعیت‌هایی در مسیرهای پیاده و سواره‌رو منتهی به مسجد مقدس جمکران خواهیم داشت و اطلاع‌رسانی در این زمینه در بیش از ۲۰ نقطه شهر انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: از ظرفیت برج‌های اذان‌ برای پخش اذان، ادعیه و اطلاعیه‌ها به ویژه در مواقع بحرانی استفاده شده و اطلاع‌رسانی از این طریق انجام می‌گردد.

سامع با بیان اینکه مسدودسازی بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر تا ۳۰ فروردین ادامه دارد، افزود: بیمه بیکاری تاکسی ران‌ها مسئله‌ای است که باید موردعنایت قرارگرفته و اگر لازم است در این زمینه مکاتباتی انجام بگیرد تا نزدیک به ۴ هزار تاکسی ران از بیمه بیکاری استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha