پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مراسم احیای شب بیست و سوم ماه رمضان در حسینیه همدانی‌ها

حوره/ مدیر مرکز نیکوکاری کریمه اهل بیت(ع) کارزین گفت: احیای شب نیمه شعبان در مسجد مجازی امام خمینی(ره) شهر کارزین برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدی جهانگیری در گفت گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، اظهار داشت: با توجه به شرایط امروز کشور و لزوم عدم تشکیل اجتماع در مساجد، با اجرای یک طرح ابتکاری اقدام به ایجاد یک مسجد در فضای  مجازی کردیم تا خلاء عدم برگزاری مراسمات مذهبی در مسجد را تا حدودی پوشش دهیم.

وی در ادامه اضافه کرد: مسجد مجازی با عضوگیری از مردم محله در حال ارسال برنامه های روزانه مذهبی اعم از حدیث، سخنرانی، نکات اخلاقی، ادعیه و زیارات و سایر برنامه های مذهبی برای این عزیزان است تا در روزهای قرنطینه بتوانیم مخاطبین خود را تغذیه دینی کنیم. در همین راستا به مناسبت نیمه شعبان برگزاری احیا، در خانه را برنامه ریزی کردیم تا بتوانیم در خانه ولی با هماهنگی یکدیگر احیا این شب را به پا داریم.

مسئول مسجد مجازی امام خمینی(ره) کارزین به برنامه های شب احیا اشاره و عنوان کرد: ختم صلوات، قرائت دعای فرج امام زمان(عج) مناجات خوانی، زیارات آل یس، ختم قرآن و سخنرانی از جمله برنامه هایی است که در شب احیا در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جهانگیری در پایان اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری هر چه بهتر این مراسم هم ساعاتی معنوی برای مردم ایجاد کنیم و هم یک پیش زمینه برای برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان بدین شکل را داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha